Jani2012 Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Har laget en websiden med 3 frames. Logo frame, menu frame og news frame. Når jeg trykker "print" (ikke fra fil menyen, men printer ikonet) kommer menyen ut av skriveren. :sad: vil gjerne at heile siden kommer ut!!! (uten at jeg må trykke høyre museknapp i den framen jeg vil printe og velge print der.) Takk! Jan Ivar PS: satser på at dette er best plass å poste sånnt spørsmål. Fant ikke noen bedre plass?!
BBC Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det er nok en av ulempene med frames. Forslag; * Lær deg SSI (Server Side Include) eller PHP eller * Print ifra fil | print...
Serqevx Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Klikk inni vinduet du vil skrive ut fra...
Villmink Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 For å være sikker høyreklikker du og velger print på riktig sted på siden
Ola PeK Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Villmink og Sergevx: les posten, han vil skrive ut alle rammene på same ark.... Ellers er eg vel einig med borre i at frames ikkje er ein veldig god ting. php og CSS (eller tabellar) er etter mi meining betre og meir framtidsretta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå