Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

a3 vs. golf


experten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist det er snakk om den "gamle" utgaven av A3 burde du styre vekk.

Har kjørt denne bilen mye. å makan til møkka bil har jeg aldri vært borti.

 

Tikking å rare lyder. stadig på service osv.

 

Har forøvrig også kjørt den nye A3 Sportback, som forøvrig var en helt ny opplevelse...den kan anbefales :)

Endret av haddis
Lenke til kommentar
er snakk om 98-99 modellene

5588844[/snapback]

Ville helt klart valgt Golf da. Den er både penere og bedre rundt denne årsmodellen.

 

Hadde valgt Golf idag også forsåvidt, om det stod mellom A3 og Golf.

 

For øvrig kan jeg legge til at jeg selv er "Audi-mann", så sier ikke dette av patriotisme til Golf. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vist det er snakk om den "gamle" utgaven av A3 burde du styre vekk.

Har kjørt denne bilen mye. å makan til møkka bil har jeg aldri vært borti.

 

Tikking å rare lyder. stadig på service osv.

 

Har forøvrig også kjørt den nye A3 Sportback, som forøvrig var en helt ny opplevelse...den kan anbefales :)

5562279[/snapback]

 

ehm? møkkabil? jobber på bildelbutikk, og bilen vi selger minst deler til er Audi a3 "gamle" typen du snakker om! så bommer nok litt der ja. derimot A4(fire) selger vi deler til som bare det..det er møkkabil!

Lenke til kommentar
derimot A4(fire) selger vi deler til som bare det..det er møkkabil!

5705184[/snapback]

Gammel-typen (B5, 95-01) da regner jeg med? Ny-typen, 8E (02-05) og den med single frame grillen er jo bra biler med lite feil...?

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Vel, snakker om personlig erfaring. om en A3 som stod mer på verksted en på veiene. Sorry Mac, men den A3 var søppel uansett om du/dere ikke selger deleler til A3....

5705350[/snapback]

 

Du tror ikke at det kan være LITEN mulighet for at ditt tilfelle er et ENGANGSTILFELLE? Tror man har litt bredere erfaring av å jobbe i bildelbutikk, enn å være eier. Enig? Bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Vel, snakker om personlig erfaring. om en A3 som stod mer på verksted en på veiene. Sorry Mac, men den A3 var søppel uansett om du/dere ikke selger deleler til A3....

5705350[/snapback]

 

Du tror ikke at det kan være LITEN mulighet for at ditt tilfelle er et ENGANGSTILFELLE? Tror man har litt bredere erfaring av å jobbe i bildelbutikk, enn å være eier. Enig? Bra :thumbup:

5739573[/snapback]

 

 

Joda...så mye som jeg ønsker å tro det, så må jeg nok så nei. Ja, jeg kjenner flere som har satte sin A3 på verksted pga, små, men plagsome feil.

 

Ja. A3 er veldig fine biler....

 

Men det er her DU har missforstott. Dette er A3 av gammle typen...Altså mye barnefeil å ting som burde bli rettet opp i...Noe som er rettet oppi på den nye A3.

 

 

Sorry for leif....har vært på byen.

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...