wonnim Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Heisann! Jeg har nå en Undead som jeg har sinnsykt lyst til å få raptor epicmount med. Det jeg da lurer på er hvordan jeg kan få mye rep. hos trollene? Er det smart å begynne med det på min level? (40 atm) Har lyst til å slippe unna det å måtte donere fra tidlig honored til exalted. Hvis jeg kunne kommet på revered med quests etc, så hadde det vært flott! Takker for svar.
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Gjør alle questene du ser fra darkspear trolls, skal vel også funke å lever inn diverse cloth nå i AQ-effort tiden og få bra rep. Leste også noe om rep gjennom lunar festival coins, men dette vet jeg ikke noe om, så det får du spørre andre om.
Yosuf Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 50 rep per lunar festival coin du samler, er rundt 50 av dem.
PC^2020 Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Ja, lever inn så mye du kan til efforten, og resten i runecloth. tok meg ca 2 uker å bli exalted med ironforge. men jeg leverte inn ganske mye til hu vanlige runecloth-innsamlern.
.V. Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 -Lunar-coins-ting, 50 rep PER coin -Lever inn mens du har sjansen, du får MYE mer igjen for å levere til AQ war effort enn til vanlig cloth donation. -Om du liker pvp så loot night elfs i AV, får 10 rep per hode du leverer inn. -Quest mye, også utenom trolls, får ofte rep med hele horde når du leverer.
Dray Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 men hvor får man lunar festival coin fra?? 5570223[/snapback] Du får 50 rep og en coin for hver "Elder" du snakker med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå