Gå til innhold

Når kan en forlove seg?

Christian86

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et veldig godt forhold til en jente, og vi leker med tanken på forlovelse. Det jeg lurte på er;

er det noe aldersgrense for forlovelse?

er det noe krav for forlovelse? (holder det å forlove seg, eller må jeg gi ring osv)

må foreldrene godkjenne noe? (hun er under 18)

noen som har tips? og ikke kom med usakelige kommentarer, vær så snill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel forlove seg uten at noen trenger å vite om det?

Man bare Lover at man skal gifte seg med personen tror jeg :p

Kjenner flere på min alder som er forlovet,

(jeg er 16)

Skrevet

Uhm. Ligger i ordet, man lover seg bort på forhånd. Jeg blir rett og slett lettere oppgitt over folk som er sammen i to uker (de er gjerne da 15 år) og så plutselig skal de forlove seg.

Skrevet

Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know.

Skrevet
Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know.

5556922[/snapback]

er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor :) det er en for personlig begrunnelse

Skrevet
Det er tåplig å forlove seg i denne alderen, det blir ikke noe giftemål av det allikevel.

5556964[/snapback]

æsj da, slutt å tenk fornuftig, man har da vel lov å tro og å håpe

Skrevet
Det er tåplig å forlove seg i denne alderen, det blir ikke noe giftemål av det allikevel.

5556964[/snapback]

hvordan vet jeg hva som blir resultatet om jeg aldri tar sjansen. Kan ikke sitte på sidelinjen og se på, må jo prøve meg i leken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...