Gå til innhold

Noen ansvarlige spillere her som vil ta over acc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

nå er det jo ganske klart at vedkommende er møkk lei hele spillet, han har tydeligvis gjort alt som er å gjøre i spillet og vil derfor kvitte seg med det til en som fortjener det. Hittil er det jo faktisk ingen som har "takket ja" til kontoen, derimot har alle gitt ham gode råd om hva han heller burde ha gjort - noe det står respekt i. Gode råd faktisk.

 

Men, dersom han faktisk ønsker å gi kontoen til noen her på forumet - så gi den til meg.

 

En grunn er at jeg er en "dedikert" spiller, jeg spiller 4-6 timer daglig (og enda mer i helgene) og jeg er relativt fersk. Har enda mye å lære. Jeg har en level 60 rogue og har nylig startet på en Mage som har kommet til level 38. Vil ikke lenger definere meg selv som en "noob" :-)

 

Jeg har egentlig aldri likt battleground på noen som helst måte da jeg synes rogue´n min er for svak for dette, derfor kunne jeg tenkt meg en skikkelig kraftig warrior - det hadde jo vært spennede å få prøvd. Selvfølgelig ønsker jeg meg ikke en warrior kun for BG, men også en warrior som faktisk har sjanse til å komme inn i et godt guild - noe jeg ikke er nå. Jeg har enda ikke kommet i et guild som faktisk "gjør noe". Med denne characteren, ville jeg hatt en sjanse påstår jeg. Har enda ikke vært i Scholomance engang (er klar over at man som regel gjør det med "pick up group") - gi meg den sjansen.

 

- Ron

 

Tillegg: jeg leste litt over hva de andre skrev, og ser jo at ett par stk. har takket ja, beklager dette, men uten særlig begrunnelse.

Endret av izihbo
Lenke til kommentar

Virker som mange dedikerte spillere kunnne tenke seg å ta over kontoen hans, jeg er en av dem.

Jeg er av typen som gjerne spiller litt for mye (noe min 120 dagers /played time siden mars i fjor vitner om :) ).

En del av mine venner fra det virkelige liv forlot for en stund siden serveren hvor min main er plassert, til fordel for Chromaggus, jeg valgte å bli igjen - noe jeg i ettertid har angret på. Det at jeg skulle komme over en post som din, hvor du faktisk gir bort en alliance warrior på Chromaggus virker helt usannsynlig da det er akkurat det jeg har hatt lyst til å starte - men har måttet la være grunnet mangel på motivasjon.

 

For å si litt om meg selv som en spiller, så kan jeg jo legge til at jeg har erfaring fra ZG, MC og store deler av BWL som rogue, og som taktisk offiser (warlord) i mitt forrige guild har jeg etterhvert lært meg det som er av taktikker, og vil kunne være behjelpelig sånn sett dersom det skulle være nødvendig.

 

Har alltid hatt lyst til å spille en warrior i end-game og pvp - Nå har du gitt meg et håp, selv om den store konkurransen/interressen gjør håpet mitt svakt.

 

Du kan også vite at karakteren din vil være trygg i mine hender, jeg ville spilt den aktivt, og forsøke å vidreutvikle (en allerede vel utviklet) karakter.

 

Har også sent deg en PM. Hvis du lurer på noe, er det bare å ta kontakt så står jeg klar til å svare på det meste.

 

MVH Jørgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...