Gå til innhold

Noen ansvarlige spillere her som vil ta over acc?


Anbefalte innlegg

er Guild master i et Guild på chromaggus atm, men kunne virkelig tenke meg å slutte med WoW pga er lei av spillet.

 

Men kunne tenke meg om noen ville ta over accounten ? vil ikke selge den til en japaner som grinder gull i Tyrs hand og skaffer seg dritt rep. Det er det mest progressive PvE guildet på chromaggus, og mange hyggelige mennesker. endel svensker er det også.

 

Jeg lurer på om det er noen som kunne tenke seg å spille en warrior ?

 

link til character: http://wow.allakhazam.com/profile.html?725773

 

300 fire res, 220 Shadow res unbuffed.

primært en DPS warrior, men har full ZG tank gear nesten samt beste blått og et par tank epics. 5500 HP, 390 Def, 24% dodge,12% parry med tank gear.

 

nå vet jeg ikke om dette er lovlig, men er ikke snakk om noe salg.

 

Vil rett og slett bare gi den bort til en ansvarlig person. Så msg meg og gi meg en god grunn til at nettopp du fortjener den.

 

Mvh

 

Grendal

 

Forumtroll.

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Jeg skulle att den over gladlig ;D

Har vel ingen gode nok grunner, untatt at jeg har så lyst å spille igjen..

ble nesten litt shaky der:P tviler at grunnen min er god nok, hehe :p

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

Enig med Xtra. Promote en officer i guilden til GM, for hvis du gir denne accen til noen tilfedlige på dette forumet og de fortsatt har GM status, vil guilden falle sammen.

 

Personlig ville jeg tatt en pause noen uker, for så å komme tilbake til spillet for å se hvordan det er, hvis det er slik at du er lei av spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

hehe:P

men hvorfor vil du gi den vekk da? Du kan jo ta pause på payment, og prøve om en stund, å spille.. on du merker at du savner spillet:P

Dæven, skjekka charren! Wowser;D Najs:P

Men uansett.. om du ville gi fra deg, så står jeg alltid klar med opne hender :p

Hehehehe... Viiiil spiiillleee ;D

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar
hehe:P

men hvorfor vil du gi den vekk da? Du kan jo ta pause på payment, og prøve om en stund, å spille.. on du merker at du savner spillet:P

Dæven, skjekka charren! Wowser;D Najs:P

Men uansett.. om du ville gi fra deg, så står jeg alltid klar med opne hender :p

Hehehehe... Viiiil spiiillleee ;D

5556977[/snapback]

 

Han har en lvl 60 Nelf Warrior med enda bedre gear ;)

Lenke til kommentar

Meget godt geara Warrior :)

Synest selv Warrior er en skikkelig kul class, driver og levler på en liten søt Gnome Warrior innimellom :D

Har nå egentlig som mål og få min Rogue til Rank 10 og så slutte med PvP, kun sånn for gøy nå og da ;)

Hadde vert digg og hatt en såpass ''krigs-klar'' Warrior, men har desverre ikke vert borti MC/BWL og slikt før :(

Eneste jeg har deltatt i er og drepe første bossen i ZG :cry:

Men må si det er fint gjort av deg og gi noen du forsåvidt ikke engang vet hvem er en slik mulighet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...