c-c-cloud Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Kan godt ha det men ikke en nødvendighet. -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: ? -JAVA: Ja? -Email klient: Ja Form: -Helst kamskjell(ser ofte stiligst ut), men kan også være "vanlig" eller slide. -Vekt: Helst ikke over en halv kilo. -Antenne: Intergrert antenne. -"Støt/sprut/støv-sikker": Kan godt være det, men ingen nødvendighet. -Utseende: Hadde vært fint med noe stilrent, hvit eller metallic f.eks. Skjerm: Fargeskjerm. -Over 65000 farger? Er ikke sikker, men fint med bra kvalitet. -Størrelse på skjerm: Trenger ikke være kinolærett, men passe. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Så billig som mulig, men ikke så billig at det går ut over kvalitet! Med abonnementsbinding): Ikke sikker; Ja hvis bra abonnement. Ingen erfaring. Diverse: -Merke: Sett noe pent av både LG og Siemens, ikke Motorola kanskje? -Kamera: Gjerne, men ikke et must -Videokamera: (^som over^) -Symbian: Trokke det. -Infrarød port: Ja -Blåtann: Ja -Internminne: Ikke sikker men nok til vanlig bruk. -Minnekort?: Hadde vært fint. -MP3: Nei -Radio: Ikke nødvendig -UMTS: Nei -Triband: Nei -Wlan: Nei -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Så lang som mulig selvfølgelig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS og ringing. Stort sett det. Hadde vært fint om den matcha min iMac da PS: Moren min er opptatt av at den skal ha lite stråling. Fins det noen lister over hvilke mobiler som har mye/lite stråling? Takker for all hjelp! Endret 5. februar 2006 av lexmyr
pologutt Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Samsung e730. Mangler riktignok minnekort. Er heller ikke særlig sprut- og støtsikker. Den har minimal med stråling, og koster tett opp til 3000 uten abonnement på nettet.
c-c-cloud Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Takker! Hvor kan jeg få en liste over hvilke modeller som har lite/mye stråling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå