Zappza Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hei hei! Jeg har fundert på om denne metoden for og lage hjemmebrent fungerer? Synes bare det er litt merkelig at man bare trenger 38 grader + for og skille alkohol og vann
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hjemmebrent er vel neppe noe ledelsen av forumet er glad for diskusjoner om?
Isbilen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Blir jo ikke så mye "hjemmebrent", mer "hjemmedunstet". Det ser ikke ut som det er så stor fare for at dette her kommer til å gå i lufta akkurat, så det er ikke så ille som tradisjonelle apparater...
Zappza Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Hjemmebrent er vel neppe noe ledelsen av forumet er glad for diskusjoner om? 5551903[/snapback] Som de fleste andre diskusjoner av samme slag, er ikke denne ment ulovlig, men den kan brukes ulovlig. Men jeg spør ikke om noe ulovlig, jeg bare spør om den virker
Propaganda Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hjemmebrent er vel neppe noe ledelsen av forumet er glad for diskusjoner om? 5551903[/snapback] får vel være grenser for hvor gestapo moderatorne kan være også @ hjemmebrent
Zappza Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Så denne metoden virker altså? Synes bare det er rart at folk enda bruker den "gode, gamle" metoden. Men de vet sikkert bare ikke om denne ^^ Hjemmebrent er godt ja, også virker det nesten som lokalbutikken her ute legger til rette for det også, de selger alt man trenger for og lage det (bortsett fra apparatet da )
Mato Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 bare jeg som ikke skjønte hvordan denne virket , hvor kommer varmen fra f.eks ?
Tonberry Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 burde funbke fint det.... varmen kommer fra varmeelementet. Les hele saken en gang til du. hmm hjemmelaget børst kan jo bli en höydare i russetiden
Zappza Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 hmm hjemmelaget børst kan jo bli en höydare i russetiden 5554100[/snapback] Just what im thinkin about
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå