Gå til innhold

Rask levling med priest, hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindblast, sw:p, mind flay, fear (hvis du har plass, ellers pw:s), wand. Veldig enkelt og greit, og hvis du har mye spirit trenger du kun å drikke hvis du er uheldig med adds. Jeg anbefaler at du grinder i tanaris fra du når lvl 40. Du begynner med wastevander-questene, og fortsetter med en kombinasjon av Zul Farrak og grinding i pirate camp'en langs østkysten. Der dropper det blant annet masse mageweave.

På lavere level er STV den klart beste plassen å queste, men du bør unngå de mest "trafikkerte" tidspunktene hvis du ikke er spesielt glad i å bli ganket.

Skrevet

ok jeg er lvl 28 priest på serveren Hellscream. Nå i det siste kjeder jeg meg i hjel rett og slett fordi jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gå..... lvl har gått i stopp og. Er det noen gode tips der ute hva jeg kan finne på, å hvor jeg skal gå for og ta quests? Takker for alle tips :D

Skrevet
Føler ofte at jeg får en del XP i instances, synes tiden går veldig fort,  i tillegg til items. ;)

5553633[/snapback]

foretrakk selv instancer når jeg levlet warlocken min :)

Litt morsommere å spille i en gruppe på 5 enn det er å gå rundt alene og grinde, synes jeg :)

Skrevet
Wand-specc er bare sløseri av talent points på tidlige levler. Før level 40 skader wands lite,

5548525[/snapback]

Gidder ikke engang å lese mer. Altså, wands, skader så klart mindre i lvl 20 enn 40, men poenget er at det tar LANGT mere % av fiendens HP enn i lvl 40 ++. Wands er imba i low-lvls, ikke high-lvls. Har fått mange IRL venner til å bekrefte dette.

Skrevet

Og dette er verdt å bruke 5 talent points på? I think not.

Mana-regen er ikke et problem før level 40 uansett. Det var i hvert fall ikke det for meg. Da er det langt kjekkere å bruke talent points på ting som spirit tap eller imp. mind blast.

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Vil anbefale som andre her har foreslått å instance så mye som mulig...

Gå disc/holy, og hopp i dungeonene :D

Fordelene med dette er at du kan fullføre instancer på lavere lvl enn vanlig, noe som fører til høyere xp/kill-rate, samt at du får mye bedre gear for lvlen enn vanlig.

Som disc- og holyspecced kan du ta instancer på følgende lvl:

32 - Hele SM

42 - Hele Maraudon

48 - Hele ST

52 - Store deler av BRD

54 - Hele Scholo/stratholme i 5-man

Vil forvørig anbefale å IKKE raide strat/scholo da man får marginalt XP-utbytte av dette..

TH

Skrevet

Priest setup!

Talents: Shadow(36) holy(0) Discipline(15)

Shadowtree helt fram til lvl 40

lvl 10-14: Spirit tap 5/5

lvl 15-16: imroved shadow word: pain 3/3

lvl 17-19: Shadow focus 3/5

lvl 20 : Mind flay 1/1

lvl 21-25: improved mindblast 5/5

lvl 26-27: improved pshychic scream 2/2

lvl 28-29: shadowreach 2/3

lvl 30 : Vampiric embrace 1/1

lvl 31 : silence 1/1

lvl 32-36: shadow weaving 5/5

lvl 37-39: darkness 3/5

lvl 40 : SHADOWFORM! 1/1 (på tide å eie horder!)

Discipline tree

lvl 41-45: Unbreakable Will 5/5

lvl 46-48: improved powerword: shield 3/3

lvl 49-50: improved powerword: fortitude 2/2

Tilbake til shadowtree

lvl 51-52: darkness fra 3/5 - 5/5

lvl 53-54: shadowfocus fra 3/5 - 5/5

lvl 55 : shadowreach fra 2/3 - 3/3

Tilbake til discipline tree

lvl 56-60: Mental agility

Dette er den ultimate pve builden som du kan grinde, queste og drepe horder med.

drepe en mob : mind blast, SW:P, mind flay, mind blast, wand bruk!

har selv en 60 priest det ikke tok lang tid å lvl'e. :thumbup:

Skrevet

Jeg har en shadowpriest på level 53 og min erfaring er at levling i lave levler 1-30 går relativt treigt.

Det går bedre fra 31-40 og på level 40 går det som en lek. Shadowform eier virkelig. Det er egentlig bare å følge guiden over, den er meget god.

Priest er en av classene det går treigest å levle med, det er ikke å se bort ifra, og å specce holy fra leve 11 er rett og slett dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...