Gå til innhold

Rykter om Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikkje ein diskusjon eingong at Diablo3 bør vera 3D. Det blir då i tillegg mykje enklare å lage GOD grafikk.

 

Eg ser for meg at det blir *ganske* likt, men det blir MYKJE skarpare å sjå på i tillegg så vil lyseffekta blir utrolig råe. Ser for meg heftig bruk av partikler og =)

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Blizzard lager gode spill, og jeg som mange vil spille både D3 og SC2, men hvor bra kan det bli? De to klassikerne der vil jeg kategorisere som tidenens beste spill :) Og jeg kan ikke tenke for meg særlig bedre spill. Akkurat som på film kan oppfølgeren bli skuffende pga forventningene. Da syns jeg heller Blizzard og alle de andre som har reist fra Blizzard lage nye gode spill :)

 

Det holder ikke for meg om de bare pusser opp grafikken.

 

Og ja til 2D hack and slash :)

Lenke til kommentar

Eh, jeg vil nå heller ha en oppfølger til enten Lost Vikings, BlackThorne, eller kanskje tilogmed noe helt nytt som ikke bare har Craft eller Diablo i det samme navnet. Alt er nå bedre enn dette her iallefall. Jeg har aldri vært så skuffet med en oppfølger som jeg var med Diablo 2. Makan til møkka spill skal man lete lenge etter. :mad:

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det skal gå til, da mesteparten av det orginale Blizzard-teamet

har spredd seg for vinden til andre selskap. Jeg har mine tvil om at de skal greie og lage en verdig oppfølger til gamle erverdige Diablo uten at det går til dunders.

 

En kan jo regelrett risikere at de kverker Diablo-navnet. Jaja, time will tell...

Lenke til kommentar

Vel, eit Diablo III vil nok bli veldig fett, men har mine tvil om at det blir eit Diablo. :ermm:

 

3D med gode gamle "2D synsvinkelen" kan godt funke. Det største problemet i mine auger er dog historien, Diablo II tyner liksom ut det som er av "bad guys" i noverande historie. Slutten av "Lord of Destruction" åpner dog for ein fortsettlese, men utvikler teamet skal vere veldig gode om dei klarer samme feelingen. Ein helt som bygger seg opp og tilslutt overvinner helvetes horder.

 

Om dei går for the Ultimate evil, pappan til diablo, mephisto etc. skal forfatteren være i Tolkien klasse for å safe det inn uten å bli latterlig.

 

Eg håper derimot på eit adventure spill fra Blizzard med ein heilt ny historie, kan godt vere samme tema og stil. Tviler bare på at å tyne meir ut av Diablo historien er eit godt trekk...

 

Litt mykje pessimisme, men eg håper eg blir positivt overraska med ein god Blizzard RPG\hack'n'slash :D

Lenke til kommentar

Tja, ett eller annet er jo på gang...

 

===============================================

President of VoodooPC, Rahul Sood, has some exciting information from Geneva this week. Sood claims Blizzard just purchased 1,500 HP Opteron 64 servers specifically for World of Warcraft and Battlenet systems.

 

I am guessing Blizzard will combine the power of these servers to improve the gaming experience for World of Warcraft users worldwide – as well Blizzard may also be preparing for their next major online game. Perhaps they are preparing for the next generation Diablo or something of the like.

 

Blizzard anticipates releasing an expansion pack to the wildly popular MMORPG within the next few months. The company has come under continuous scrutiny after its servers have crashed due to end game content and increasing populations. It's still unclear as to whether or not Blizzard will adopt these servers to replace the existing fleet of several thousand machines world wide, or if the new servers will just host new content and worlds.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har ABSTINENSER!! Jeg MÅ ha Diablo III snart! :)

 

Seriøst, et Diablo III Hadde vært genialt, gjerne i 3d, men de MÅ beholde feelingen. Dvs. lydene og stilen. Mørkt\mystisk\skummelt.

Om det blir MMORPG eller et slags online system som det var i D2\D1 er ikke så nøye for meg. Men jeg føler tiden er inne for 3d\1.person

 

Men GUD som jeg gleder meg

Lenke til kommentar

Ser liksom for meg hva som kan ha skjedd.

 

De satt der etter Diablo II og hadde fått i oppdrag (snakker om Blizzard North) å sette igang med D3-veien videre.

 

Så er det jo et dilemma som vanlig, hva gjør vi nå?

Folka bak Hellgate:London er jo folka fra Blizzard North hvis jeg ikke husker helt feil. Og det jeg har sett av Hellgate:London hittil likner ganske så mye på Diablo serien.

 

Vil dette si, at de satt der og sa... hva gjør vi nå? Vel de har laget 2 spill som har foregått for LENGE siden med veldig gamle våpen osv. Kanskje de så for seg nå, for å ta spillet "videre", å hoppe noen tusen år frem i tid fra hvor de befant seg. Og lage et futuristisk Diablo3? Men Blizzard likte det ikke og nedla hele avdelinga. Blizzard North splittes og endel av dem danner det som nå skal bli selskapet bak Hellgate:London som de har skiftet tittel, og storyline på. Og bare fortsatt å utvikle...

 

Dette høres ikke umulig ut for mine ører. Og dette forsterker min overbevisning om at D3 er under produksjon hos Blizzard. Det kommer sikkert noe greier om det til neste år ca. samme tid som nå :) Imens så venter jeg på Hellgate : London =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Jeg har aldri vært så skuffet med en oppfølger som jeg var med Diablo 2. Makan til møkka spill skal man lete lenge etter. :mad:

5566228[/snapback]

Dette vil jeg tro du er helt alene om.

5566481[/snapback]

 

Tja.. Jeg har så vidt prøvd Diablo II, men jeg likte det faktisk ikke noe særlig. Men nå skal det sies at jeg er jevnt over ikke så begeistret for vestlige RPG. Jeg foretrekker nok det de driver med i Japan. For all del, Diablo II er nok et bra spill, men det er bare ikke den type spill jeg liker.

 

Men Diablo III hadde selvfølgelig vært fint, i og med at det er mange andre som vil ha det :)

 

Om dei går for the Ultimate evil, pappan til diablo, mephisto etc. skal forfatteren være i Tolkien klasse for å safe det inn uten å bli latterlig.

 

Blizzard kan kanskje få Christopher Tolkien til å skrive historien? :p

Endret av Lodvgs1
Lenke til kommentar

Christopher Tolkien? Var det ikke sønnen til geniet, John Ronald Reuel Tolkien, sønnen som brukte 40 år på å sette sammen noen historier? Kun for å tjene penger? Som han hadde så ekstremt mye av fra før av?

 

Det er noe jeg har hørt, om det er sant vet ikke jeg;p

Lenke til kommentar
Christopher Tolkien? Var det ikke sønnen til geniet, John Ronald Reuel Tolkien, sønnen som brukte 40 år på å sette sammen noen historier? Kun for å tjene penger? Som han hadde så ekstremt mye av fra før av?

 

Det er noe jeg har hørt, om det er sant vet ikke jeg;p

9005419[/snapback]

 

Chris Tolkien er sønnen til JRRT, ja. Og JRRTs literære eksekutør, som redigerte JRRTs uutgitte materiale, slik at det kunne publiseres ;) At han hadde økonomiske motiver er vel slett ikke utelukket, men fansen klagde vel ikke akkurat over å få mer materiale tilgjengelig ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...