Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dugg i frontlykt, hvordan får det bort!?

Eirzik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. det har dukket opp dugg på den ene frontlykten min.. og tildels den andre også, men ikke i like mye der.. men uansett - hvordan skal jeg få bort duggen? lyktene er helt nye også.. er ikke så lett å klage heller siden det er import fra portugal...

her er et bilde, på den høyre lykten ser du litt dugg - men det har blitt verre nå.. kanskje deicer hadde gjort suseBilde av lykt med duggn?

blir glad for litt feedback her...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, kan bare si at jeg har gjort det med hell på en Omega 87 og en Vectra 91. Fikk tipset fra naboen som gjorde dette på lyktene til en Astra. Kondensen får komme "ut".

Skrevet

Nå har jeg fått det vekk=) Tok en syl og stakk et lite hul i plasten som ligger i bakkant.. det var nok til at duggen forsvant iløpet av dagen. Plastdekselet satt forøvrig bom fast.. fikk det ikke opp engang!

Men men, problem løst:)

Takk for alle tips :D

• 16 år senere...
Skrevet

Hei.hadde samme problem her.som sagt tidligere her.ta ut lykta og tørk den godt.med hårføner.sjekk og for små sprekker i lykta.jeg hadde liten sprekk i toppen.bare tetta det med lit karlson lim.samt borra 3 små hull ca 3mm i bakenden av lykta så luft kan komme ut.det funka som fjell hos meg hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...