Gå til innhold

HDR i farcry?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HDR i Far Cry var tidvis bra, og tidvis dårlig.. Og da mener jeg skikkelig horribelt..

 

Gikk inn i en ventilasjonssjakt der det var skikkelig mørkt, og gønnern min lyste plutselig heftig blått helt til det ble blendende.. Ser man på månen blir den lysere og lysere helt til hele skjermen er hvit.. Ikke helt perfect altså..

Lenke til kommentar

Prøvde HDR rendering igår, og det kuka jo hele opplegget. Brått kunne jeg se igjennom fjell og vegger, teksturer forsvant og jeg gikk rundt med et halvt maskingevær og ingen hender.

Da var det like greit å spille uten HDR. Med full AntiAliasing, cold rendering mode og 3D-briller ser det ganske snasent ut uansett :p

Lenke til kommentar

Jeg haddet en patch som gjordet at jeg kunne stille på allt av hdr instillinger osv fra desktopp. Den funket fett og gjordet at jeg fikk en instilling som funket bra med hdr på.

 

Noen som har vært borti den patchen\modden?.

 

Mins det var Hardcop som ga den ut, men fant ingenting der (troddet først det var 1.4 beta patchen men det var det heller ikke)

 

edit

Den gjordet også at man kunne sette noen settings høyre en det gjordet fra før

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

jo du kan ha aa og hdr på samtidig men det krever de nye ati kortene (x1xxx serien) nvidia kortene støtter ikke dette desverre :cry:

får håpe at de gjør det med de nye kortene da

 

men kan noen si meg kommandoen for å få på sm3 ?

og hvorfor kan jeg ikke velge cold rendering osv i setnings menyen til spillet? har 1,33 patch instalert!

Lenke til kommentar
jo du kan ha aa og hdr på samtidig men det krever de nye ati kortene (x1xxx serien) nvidia kortene støtter ikke dette desverre :cry:

får håpe at de gjør det med de nye kortene da

 

men kan noen si meg kommandoen for å få på sm3 ?

og hvorfor kan jeg ikke velge cold rendering osv i setnings menyen til spillet? har 1,33 patch instalert!

5549376[/snapback]

 

Kommer ikke sm3 automatisk når man har patch 1.33?? sikker på at den ikke er sm3 når du spiller nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...