Gå til innhold

Når kommer P990?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror godeste Jarle, som selger denne har fått i seg noe han ikke har spist.!

Han snakker uansett åpenbart om en P900

Endret av Holtemann
Skrevet
Ringte Multicom og de sa at de ville sende ut P990i i ettermiddag eller i morgen tidlig. Da komer min P990i! :)

6678697[/snapback]

Hei fikk du bekreftet fra multicom at de virkelig konne levere den i morgen og at den hadde norsk software?

Skrevet
Fikk du bekreftet at det var norsk software på den fra multicom, og at de er sikkre på at de virkelig klarte å sende ut?

6678719[/snapback]

Norges lover sier at brukerhåndbøker skal leveres med nordisk språk i Norge. Multicom var ikke helt sikre, men trodde det kanskje var svensk bruksavnisning som fulgte med, eller norsk. Språket på telefonen var norsk.

De kunne ikke bekrefte 100 % at de sendte dem ut i ettermiddag/morgen, men var temmlig sikre på det. Det betyr derimot ikke at det er nok telefoner til de som har bestilt sist da. De nevnte ikke et antall.

Jornan :)

Skrevet
Er det bare jeg som har bestilt fra Best-Buy? Ikke Sibbe engang?

6678999[/snapback]

Jeg har også det. Bestilte i går kveld...

Skrevet

Holder nå på å maile med noen fra salg hos multicom og de bekrefter at de får fra en norsk leverandør så den skal være med norsk software sa de.

Gjest Slettet+109384
Skrevet

Har bestilt for en stund siden, og nå er telefonen på vei. Rart hvor spennende en verdslig ting som postens pakkesporing kan bli... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...