Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Dere vil ha negative ting ved p990i? :p

 

Vel, som alle Symbian telefoner, den er treig. Spesielt i oppstarten er den ganske treig. Fra jeg slår den på, til den er klar til bruk, tar ca 1 minutt. Menyene, derimot, er nokså raske.

 

Jeg har brukt p990i endel, men jeg har faktisk aldri brukt yttertastaturet... Det er kun qwerty-tastaturet så gjelder, så det hadde kanskje vært like greit å bare skru av det ytterste. Men det er kanskje bare en smakssak :p

 

At telefonen mangler EDGE blir ganske merkbart om man surfer utenfor byene. Satt en gang på bussen mellom Oslo og Bergen og tenkte jeg skulle surfe litt, lese nyheter og på forumet her, tok temmelig lang tid. Denne telefonen passer nok aller best i storbyene. Men når man først har 3G dekning, eller wlan, er hastigheten bra.

 

Batteritiden kunne selvsagt vært bedre, men det er kanskje mye å forlange. Skjermen er enorm og lyssterk, og dette tar selvsagt masse strøm. Jeg har ikke noe tall på dette her, men mitt inntrykk er faktisk at p990i har bedre batteritid enn m600i, men jeg påstår ingenting bastant. Det er bare følelsen jeg sitter igjen med etter å ha brukt begge endel.

 

Utenom dette er p990i en fantastisk telefon. Den har omtrent alt av funksjoner, en fantastisk skjerm, MYE bedre tastatur enn m600i, bra kamera, større minnekapasitet enn m600i og mye mer. Den er verd de ekstra 2000 fremfor m600i i mine øyne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo du vet, har en venninne som opperinnelig kommer fra hongkong, hu er var der på ferie vet du, så sa jeg til henne at hun skulle finne denne typen minnekort. Fikk da mail fra henne på fredag at hun fant en kort til meg til den prisen, og jeg bare no way likssom... ikke 4GB ass, ba henne ta bilde av den og sånt, og det visste seg at det var DUO i 4GB  :dribble:280 HKD folkens!!

6674654[/snapback]

 

Lucky bastard ;) . Får bare håpe det er ekte vare. Disse var ikke så heldige: http://www.engadget.com/2006/08/11/keepin-it-real-wtf/ :hrm:

Lenke til kommentar

Kan nok bli vanskelig å få tak i denne nå ja.

 

Første pari er borte, og det virker som det er usikkert om når flere partier kommer inn.

 

Nå påstår jo flere nettbutikker at de får disse inn i dag 15.08.08, bla Idedata, Movida osv...

 

Så det er jo bare å følge med...

Lenke til kommentar

snakket netopp med telehuset her i Trondheim, og de sa at de ikke regnet med å få den før i slutten av måneden, eller begynnelsen på september. Jeg sa at det er flere som alerede hadde startet og selge den. Da fikk jeg til svar at det sikkert ikke var rett software på de, og at de som hadde kjøpt av de kom til å få problemmer med den. Kan dette stemme ?

Lenke til kommentar

Etter en ringerunde med de som har skrevet bekreftet inn i dag, er det kun Idedata som sier at leveransen kommer.

 

De andre har fått beskjed om at den er utsatt til den 18.08.08.

 

Idedata får inn 67 i dag. Alle disse er solgte, men de får inn 200 stk i morgen, og her fantes det muligheter...men de blir for dyre for min del der....

Lenke til kommentar
lol...det er feil. Det er nettopp derfor dette har tatt så lang tid...Utrolig mange inkompetente personer i denne bransjen ( fleste butikker og selgere )

6677672[/snapback]

 

For et utrolig tåpelig inlegg... Til info så HAR det kommet et parti til Norge med feil software på. Butikkene og selgerene kan absolutt ingenting for at Sony Ericsson surrer. Der jeg jobber har vi til info for øyeblikket 100stk P990 på lager, som har feil software...

 

Hvorfor er det så mange som skal uttale seg så bastant om ting de ikke vet noe om, og rakke ned på "uskyldige" :roll:

Lenke til kommentar
lol...det er feil. Det er nettopp derfor dette har tatt så lang tid...Utrolig mange inkompetente personer i denne bransjen ( fleste butikker og selgere )

6677672[/snapback]

 

For et utrolig tåpelig inlegg... Til info så HAR det kommet et parti til Norge med feil software på. Butikkene og selgerene kan absolutt ingenting for at Sony Ericsson surrer. Der jeg jobber har vi til info for øyeblikket 100stk P990 på lager, som har feil software...

 

Hvorfor er det så mange som skal uttale seg så bastant om ting de ikke vet noe om, og rakke ned på "uskyldige" :roll:

6677767[/snapback]

 

Det er rart INGEN andre har hørt om dette...Ei heller de som har testet softwaren i Norge før den ble godkjent?

 

Det kom ett parti til Sverige for 3 uker siden. SW feil på disse førte til at den ble 3 uker forsinket. Rart at de som har kjøpt denne fra blant annet Multicom IKKE har problemer? Hvorfor sendes da telefonen ut idag?

Lenke til kommentar

Hva mener du med at de har feil sofware? vil det da bli problemmer med de her til lands, eller vil de fungere som om de hadde riktig software? er det feks. ikke norske menyer på de.

 

og hvis de vil funke her til lands hvorfor da ikke hjelpe oss som er på utkikk etter den med å fortelle oss hvor vi kan få fatt i den hen.

Endret av Janhab
Lenke til kommentar
Hva mener du med at de har feil sofware? vil det da bli problemmer med de her til lands, eller vil de fungere som om de hadde riktig software? er det feks. ikke norske menyer på de.

 

og hvis de vil funke her til lands hvorfor da ikke hjelpe oss som er på utkikk etter den med å fortelle oss hvor vi kan få fatt i den hen.

6677782[/snapback]

 

Ja det vil bli problemer med de her til lands, bla manglende norsk språk. Telefonen i seg selv vil fungere.

 

Skulle gjerne hjulpet dere, men vil for det første ikke fortelle her hvor jeg jobber(har gjort den tabben en gang før, og måtte bytte nick her for å slippe unna dustete PMer) og for det andre ville det ikke hjulpet dere uansett da vi normalt sett ikke selger til private.

 

Edit: Mobilguiden, jeg er klar over at det OGSÅ har kommet telefoner som ikke har feil til Norge, men for mange butikker så har de desverre ikke fått pga denne feilen.

Endret av GA
Lenke til kommentar
"Ja det vil bli problemer med de her til lands, bla manglende norsk språk. Telefonen i seg selv vil fungere."

 

Manglende norsk språk??

 

Dette tror jeg er renspikket tøv!

6677820[/snapback]

 

Det får du isåfall bare tro. Sitter hvertfall her med 100stk med manglende Norsk språk... Hvorfor skulle jeg finne på noe sånt? Er faktisk et stort problem for meg og bedriften jeg jobber i... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...