Gå til innhold

Reise jorden rundt - Hvilke land/steder?


Randy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
USA: Bør være obligatorisk for alle nordmenn å besøke USA i løpet av livet med tanke på hvor mye av kulturen vår som kommer derfra. Anbefaler spesielt New York og San Francisco, men en tur på landsbygda med leiebil er heller ikke dumt.

 

Er enig i at USA ikke er noe dårlig reisemål, men at kulturen vår kommer derfra?? Trodde det var omvendt jeg ;)

Lenke til kommentar
Sånne flybilletter det er snakk om er ofte begrenset f.eks. retningsmessig. Har du først dratt vestover til UK, må europa vente til du har "kommet rundt".   Det finnes sikkert årsbilletter for samtlige strekninger, men disse er nok langt dyrere er 75 000, særlig med tanke på prisene for et månedskort på en strekning innenlands i Norge...

 

EDIT: Det jeg egentlig skulle frem til:

 

eg tenkte å spare opp litt penger, men samtidig jobbe litt på de forskjellige stedene vi besøker, både for å tjene penger men også for å møte folk osv.
Du vil bli meget skuffet over lønningene med engang du kommer utenfor Europa og "Vesten". Vi har noen ansatte i slike land. "Mellomsjefene", med ansvaret for ca 50 ansatte +++, tjener ca 3000 i måneden.

 

Og du vil slite med arbeidstillatelser... Ikke bare i USA, men i mange andre mindre klare land. Imidlertid skal det ikke legges skjul på at du sikkert kan legge litt cash under bordet i Etiopia el. Zambia for å få jobbe - men da er du kanskje like langt?

5547945[/snapback]

 

 

Den flybilletten virket intressant, men hva mener du joachim. At hvis man reiser til england må man fortsette nedover til frankrike, spania, malorca, kongo, zimbabwe, sør-afrika og rundt kloden før man kan fly til f.eks Belgia. Uansett virker det kult da :D

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...