Gå til innhold

Drivere for nye spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg poster på rett plass :) Jeg har de nyeste driverne til alt, fra grafikk kort, og alt, men har ikke nyeste driverne til hovedkortet. Nyeste driverne til de, hjelper de vis jeg har problemer med spill? noen nye spill fryser til meg, hjelper det vis jeg f.eks laster ned nyeste driverne til hovedkort :p ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper jeg poster på rett plass  :)  Jeg har de nyeste driverne til alt, fra grafikk kort, og alt, men har ikke nyeste driverne til hovedkortet. Nyeste driverne til de, hjelper de vis jeg har problemer med spill? noen nye spill fryser til meg, hjelper det vis jeg f.eks laster ned nyeste driverne til hovedkort :p ?

5533879[/snapback]

prøv :p

Skrevet

jeg har nåkk kjøling, det vet jeg. Last nednyeste driverne til BIOS, da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, og komer helt sikkert til å kjøre hele pcen død :(

Skrevet

jaja men vi snakker om DOWNLOADING de sletta en som jeg lagde hadde ikke noe med downloading i det heletatt bare du tar med ordet: DOWNLOAD så stenger de den jo!:(:cry::dontgetit:

Skrevet
jaja men vi snakker om DOWNLOADING de sletta en som jeg lagde hadde ikke noe med downloading i det heletatt bare du tar med ordet: DOWNLOAD så stenger de den jo!:(:cry:  :dontgetit:

5534846[/snapback]

Du er faktisk den første i tråden som har skrevet "DOWNLOAD" så skjønner ikke hva du maser om. Dessuten er dette bare forstyrrende og helt off-topic. Jeg er helt sikker på at moderatoren som slettet innlegget ditt hadde en bedre grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...