santana89 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Håper jeg poster på rett plass Jeg har de nyeste driverne til alt, fra grafikk kort, og alt, men har ikke nyeste driverne til hovedkortet. Nyeste driverne til de, hjelper de vis jeg har problemer med spill? noen nye spill fryser til meg, hjelper det vis jeg f.eks laster ned nyeste driverne til hovedkort ?
patt28 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Håper jeg poster på rett plass Jeg har de nyeste driverne til alt, fra grafikk kort, og alt, men har ikke nyeste driverne til hovedkortet. Nyeste driverne til de, hjelper de vis jeg har problemer med spill? noen nye spill fryser til meg, hjelper det vis jeg f.eks laster ned nyeste driverne til hovedkort ? 5533879[/snapback] prøv
rulleguru Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 last ned siste BIOS og siste drivere. Pass på at du har nok kjøling i kabinettet og på prosessoren. Kan være derfor spill fryser
santana89 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 jeg har nåkk kjøling, det vet jeg. Last nednyeste driverne til BIOS, da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, og komer helt sikkert til å kjøre hele pcen død
santana89 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 hva jeg har helt fult originalt windows, vis det var det du siktet til
Kimelimm Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 jaja men vi snakker om DOWNLOADING de sletta en som jeg lagde hadde ikke noe med downloading i det heletatt bare du tar med ordet: DOWNLOAD så stenger de den jo!
rulleguru Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 jaja men vi snakker om DOWNLOADING de sletta en som jeg lagde hadde ikke noe med downloading i det heletatt bare du tar med ordet: DOWNLOAD så stenger de den jo! 5534846[/snapback] Du er faktisk den første i tråden som har skrevet "DOWNLOAD" så skjønner ikke hva du maser om. Dessuten er dette bare forstyrrende og helt off-topic. Jeg er helt sikker på at moderatoren som slettet innlegget ditt hadde en bedre grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå