Gå til innhold

noen rpg spill uten nedlastning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, jeg har blitt litt dilla på Runescape men det er ikke bra nåk og tenkte på noe annet som WoW bare uten Nedlastning, er det noen som vet om noen bra Rpg spill uten nedlastning så bare skriv det inn her!!

Endret av Kimelimm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med "uten nedlastninger" men men.

Du kan kjøpe "Guild wars" i butikken, og thats it. Ingen måndes pris eller noe. Krever teoretisk sett "ingen nedlasting" som du sier :)

Ellers kan jeg ikke komme på noen som tilfredsstiller dine krav. Runescape er vel det eneste jeg kan komme på. Heter foresten Thcernobog der. Er lvl 98 og fattig som en kirkerotte :D

Skrevet

nei, jeg mener som KAL Online eller silkroad der må du laste ned klienten og slik....... men kan noen gi meg litt info om Guild Wars? er det chat og slik der? hva krever det av pcn? PS: jeg heter Skinzo22 på runescape

Skrevet

Guild Wars er ikke Single Player, men man kan gå rundt i verden alene. Men uansett, jeg orker ikke å skrive så mye, søk rundt på forumet, og du vil finne mye informasjon om spillet. :)

Skrevet

Nei, jeg kjører det i 1600x1200 med alt på max med et R9800 Pro, 1024 MB Ram og en XP2800+. Vet ikke hvor bra hardware du har, men er den fra etter 2000 klarer du deg nok fint. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...