Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan fungerer envenom ?.. og hvorfor critter jeg så forskjellig på den ?.. det kanj være alt fra 900 til 2400 når jeg critter..

8292993[/snapback]

Envenom scaler med Attack Power - ignorerer target armor.

Grunnen til at skaden varierer er at Envenom gjør skade avhengig av hvor mange Deadly Poison-charges du har på target (1-5).

Mye bra engelsk-norsk her nå gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kk, men, jeg critter like my med evenom som med eviscerate ?.. Er det slik at evenom kanskje er best på warrior, druid og pala pga at de har ganske mye armor ?.. Jeg er dagger rogue foresten ..

Skrevet

Hele poenget med Envenom er at det ignorerer armor. Eviscerate blir veldig redusert av armor. Så ja, envenom er bra som finisher mot warriors, paladins, bear dr0ids og alt annet med høy armor.

Skrevet
Jeg er nå lv.69 og dinger vel 70 i løpet av de kommende dagene. Til nå har jeg kjørt combat sword specc, men når jeg dinger 70 har tenkt til å respecce til en build som er god i instances og raid, noen tips?

8287669[/snapback]

Gz matias :p du bør legge til om du skal være dagger/sword når du raider, jeg vil anbefale swords til raiding også. Solid dps.

Skrevet

Har fått tips av en guilde som er rogue. Han sa at jeg burde respecce til 15/41/5 combat daggers. Han bruker den builden selv og ligger alltid øverst på dmg-meter.

Skrevet (endret)

Forskjellen mellom combat dagger og combat SS er minimal for de fleste. Da du nettopp har nådd 70 og sikkert vil gjøre noen normal 70 instances ville jeg foretrukket combat SS, da du kan gjøre mye damage selv om du har aggro, noe som ikke betyr liv eller død. Mange steder spawnes det nonelite adds som man må drepe fort, og da er det et herk å bare kunne gjøre DPS bakfra.

Personlig er jeg mutilate, mest fordi jeg synes det er gøy i PvP, men forbanner meg selv omtrent hver gang jeg gjør en 5-man instance.

Endret av Quicko
Skrevet

nå er jeg 70 ^^ eller har vært det en god stund og skaffet meg et ganske greit gear...

men lurer på noe nå jeg

Hvor mye atk power får en rogue av

1 agi ?

1 str ?

Skrevet
Hvor god er en shaman (dranei) i forhold til en Rouge (blood elv) eller omvendt?

8298125[/snapback]

GUE GUE GUE GUE GUE.

Rogue, ROGUE.

Uansett så tror jeg du bør spille Night Elf hunter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...