Gå til innhold

Thermaltake sett vannkjøling


Anbefalte innlegg

hei

Tenkte på vannkjøling på min nye pc.. Og kom over denne http://psdata.no/ps.asp?it=113323&mlevel=060400 pakken, og tenkte og bestille med http://psdata.no/ps.asp?it=110777&mlevel=060400 til mitt 7800gt.. Er det et godt valg? :ohmy:

 

Er det alt jeg trenger da? :p

 

Er det fare for lekkasje med vannkjøling?Og vill det isåfall ødelegge skjermkortet og alt som er inni, eller det det som mat olje?

 

 

takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ikke kjøpt det vannkjølings sette ! en rekke med lekasjer og masse problemer med det sette ! spar litt lenger å kjøp noe litt mere kvalitet ! ;)

5519489[/snapback]

 

Nå er det Bigwater settet og ikke Bigwater SE de fleste har hatt problemer med. Har selv brukt settet i 3-4 månder nå og har vært stor fornøyd. Men ville fortsatt anbefalt et av Microplex sine sett!

 

MIST Economy vannkjølingssett,Singel rad

Lenke til kommentar

Hei, har Bigwater settet. Fikk lekasje etter et par mnd. Kjøper du dette ville jeg kjøp inn litt epoxy lim og påført et lite lag rundt "plastik niplene" som stikker ut av CPU blokka. Der oppstår det veldig lett små sprekker som vannet sakte siver ut av(vet ikke om den er like dårlig på SE utgaven). Uten om dette er jeg strålende fornøyd. Har en idle temperatur på 45c på min XP-m@2500mhz. Hadde ikke turt å kobla skjermkortet innpå her i tillegg. Blir varmt nok som det er.

Lenke til kommentar
Hei, har Bigwater settet. Fikk lekasje etter et par mnd. Kjøper du dette ville jeg kjøp inn litt epoxy lim og påført et lite lag rundt "plastik niplene" som stikker ut av CPU blokka. Der oppstår det veldig lett små sprekker som vannet sakte siver ut av(vet ikke om den er like dårlig på SE utgaven). Uten om dette er jeg strålende fornøyd. Har en idle temperatur på 45c på min XP-m@2500mhz. Hadde ikke turt å kobla skjermkortet innpå her i tillegg. Blir varmt nok som det er.

5520110[/snapback]

 

Plastikk nippler? Har selv BW SE og nipplene på blokka er ikke noe dårligere enn på andre blokker jeg har sett! Hadde vært supert om noen med det gamle BW settet kunne ha lagt ut et skikkelig bilde av blokka!

Endret av Peterkj
Lenke til kommentar
Hei, har Bigwater settet. Fikk lekasje etter et par mnd. Kjøper du dette ville jeg kjøp inn litt epoxy lim og påført et lite lag rundt "plastik niplene" som stikker ut av CPU blokka. Der oppstår det veldig lett små sprekker som vannet sakte siver ut av(vet ikke om den er like dårlig på SE utgaven). Uten om dette er jeg strålende fornøyd. Har en idle temperatur på 45c på min XP-m@2500mhz. Hadde ikke turt å kobla skjermkortet innpå her i tillegg. Blir varmt nok som det er.

5520110[/snapback]

 

Plastikk nippler? Har selv BW SE og nipplene på blokka er ikke noe dårligere enn på andre blokker jeg har sett! Hadde vært supert om noen med det gamle BW settet kunne ha lagt ut et skikkelig bilde av blokka!

5520174[/snapback]

 

Mente plast forhøyningen i blokka som man skrur niplene nedi i. Håper det ble mer forståelig nå. Hvis ikke kan jeg sikkert knipse et bilde av bkokka montert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...