Juno* Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg og romkameraten min holder på å spille GTA San Andreas for tida, og er kjempesure fordi vi ikke kommer videre på et oppdrag. Det er snakk om bil-bounce oppdraget. Det er ganske tidlig ja, og det skal være ganske lett, men vi skjønner bare ikke hvordan vi skal gjøre det! har gjort 10 oppdrag andre steder etter det, men nå må vi ta dette for å komme videre. caps lock/LMB er suspension control, right? og 2 er bouncing. Så står det piler på skjermen som man vel skal trykke på i takt med musikken. Men et eller annet sted slår det feil, noen som kan hjelpe oss ut? Vi har klart danseoppdraget, så å trykke på de rette knappene var ikke noe problem der. Men her skjønner vi altså ingenting! hjelp! vær så snill. vi blir gale. -Hallvis
minialeks Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Utrolig mange som sliter med dette.. Gå inn på Opitons, skift knapper slik dere vil ha det..
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Jeg brukte bare pil venstre, høyre, opp og ned. Jeg dreit i de som går på skrå så vant jeg over den meksikanske duden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå