Gå til innhold

Får ikke lagt inn bf2 update.


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop lagt inn windows på nytt å prøver å få til bf2. Jeg installerer det som vanelig å før pacthing så funker spillet, men når jeg prøver å installere den siste patchen så kliker den under installen. Jeg får beskjed om at instalasjonen er velyket men den er ikke det pga at jeg fikk en feilmelding å spillet funker ikke.

Skjermen blir svart en stund, så komer jeg ut i windows igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettop lagt inn windows på nytt å prøver å få til bf2. Jeg installerer det som vanelig å før pacthing så funker spillet, men når jeg prøver å installere den siste patchen så kliker den under installen. Jeg får beskjed om at instalasjonen er velyket men den er ikke det pga at jeg fikk en feilmelding å spillet funker ikke.

Skjermen blir svart en stund, så komer jeg ut i windows igjen.

5516725[/snapback]

 

 

Jeg hadde problemet en stund, men det hjalp å starte maskinen på nytt. Da den nye BF2 oppdateringen kom stoppet problemet. En kompis av meg har akurat det samme problemet og vi finner ikke ut av det. :ermm:

 

Kan det være mulig å løse problemet med å instalere BF2:SF? :roll:

Lenke til kommentar
Å da er vi på`n i gjen, prøvde å logge meg på en server å fikk beskjed om at keyen min var ugyldig. Så jeg prøvde å legge inn bf2 på nytt å nå får jeg samma problemene.

5523857[/snapback]

Click Start

Click run

Type "regedit" (no quotes)

Click okay

Click HKEY_LOCAL_MACHINE

Click Software

CLick electronic arts

click EA

click battle field 2

click ergc

 

NOW

 

The thing you see is like x9392 + longstring of numbers/letters

 

the numbers/letters after x9392 are ur cd key so just reype your cd key dont include "-".

 

To edit your number right click and press modify

 

Lenke til kommentar

Kjekt å vite, men problemet er at jeg sitter med samme problemet som jeg hadde da jeg begynte, nemelig at når jeg patcher så får jeg feilmelding (patching failed) tyker jeg ok da så komer jeg tilbake til at instalasjonen var vellyket (wierd) men spillet vil ikke starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...