Luchy Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg tenkte at forumet kunne ha godt av en Patch tråd. Post Patcher du har funnet, spør spørsmål anngående Patcher. Vet ikke, men kanskje det er noen her som sliter med å finne patcher eller lurer på noe anngående de, så kan de jo poste her og håpe at noen på forumet kan hjelpe. Edit: hvis det skulel være noe jeg mangler i Tråden, hjelp meg med å holde den oppdatert osv Endret 29. januar 2006 av Luchy
Luchy Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Jeg selv lurer på om hvor mange Patcher det er kommet til Need For Speed Most Wanted. hvis det er kommer flere enn 2, må jeg innstalere versjonen før den nyeste?
ttt Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Ein samletråd av denne typen blir fort uoversiktleg. Spesielt visst alle skal stille spørsmål rundt alle patchane. Då vil det vere betre å lage ein ny tråd der du spør spesifikt etter hjelp til det problemet du har (du bør sjølvsagt søke på forumet først). Du finn ein oversikt over patcher hos Gamer.no her: http://gamer.no/search.php?stringQuery=&fi...ilterSiteLast=2 Der kan du og spør spørsmål i trådane til kvar artikkel. Det er og som oftast relativt lett å finne ut om det har komt ut ein patch. Om du ikkje finn noko info på Gamer.no eller på forumet, er det bare å søke på verdsveven. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg