Gå til innhold

Talent Guides For Warrior.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Maydie er dårlig. Han/hun bruker recklessness i enormt mange av opptakene.

Se Laintime og dominion pvp for skikkelig warriors. Eller patpvp2 for underholdningens skyld.

5524107[/snapback]

Siden når ble recklessness galt å bruke? Rogues bruker vanish i ett sett... eller CB... eller Prep..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det skal jeg si deg.. 30 min shared cooldown. Man bruker det i en fight, så er det en halvtime i spilletid til neste (rimelig lang tid). Vent til det er klart, bruk det på nytt og bare rediger filmen.

I følge Blizzard er krigerens 3 30-min-abilities så sterke at de kan "dramatically turn the tide of the fight". Mens andre begrenser seg til å bruke det et par ganger i løpet av en film, så bruker maydie det i enormt mange av klippene sine.

Sure, jeg kan charge inn på 3 spillere, bruke recklessness, deathwish, alle mulige pots og tubers m/healersupport og vinne, men det viser ikke en realistisk dyktighet.

Skrevet (endret)

Og Laintime bruker ikke pots/tubers osv? Fyren brenner jo av alle tenkelige consumables hver eneste fight.

Elsker Maydie filmen, den er bare rå.

Ellers ser jeg jævli mange dårlige forslag i denne tråden.... Det at dere har spillt en warrior opp til lvl 60 betyr på ingen måte at du er en flink spiller.

Og for the record, INGENTING er så gimpa som en fury warrior i pvp. End of story.

Endret av GodSlayer
Skrevet
Jo, det skal jeg si deg.. 30 min shared cooldown. Man bruker det i en fight, så er det en halvtime i spilletid til neste (rimelig lang tid). Vent til det er klart, bruk det på nytt og bare rediger filmen.

I følge Blizzard er krigerens 3 30-min-abilities så sterke at de kan "dramatically turn the tide of the fight". Mens andre begrenser seg til å bruke det et par ganger i løpet av en film, så bruker maydie det i enormt mange av klippene sine.

Sure, jeg kan charge inn på 3 spillere, bruke recklessness, deathwish, alle mulige pots og tubers m/healersupport og vinne, men det viser ikke en realistisk dyktighet.

5526209[/snapback]

Og neida, Pat bruker for all del ikke pots. Ei heller har han healingsupport. Neida. For all del.

Skrevet

For Pat ër heller ikke buffa opp til den store gull medaljen heller.

Jeg blir ikke akurat imponert av a de gnuser noen når de bruker reclessness + pots. Så har de jo alle også tilnærmet det beste gearet de kan få også.

Skrevet
Siden når ble recklessness galt å bruke? Rogues bruker vanish i ett sett... eller CB... eller Prep..

5525948[/snapback]

Du mener at konstante crits i 15 sekunder, i berserkerstance med Death wish (20% ekstra skade), hvor du har tilgang til MS (instant), Whirlwind (treffer 4 targets, instant) og Cleave (2 targets), er en egenskap som kan sidestilles med Vanish? Å kunne få inn et sted mellom 10 og 15 crits på 15 sekunder (Whirlwind - MS - Cleave - Cleave - Whirlwind + eventuelle autoattacks) og utelukkende spille inn sekvenser hvor denne egenskapen brukes, samtidig som man blir healet av folk i bakgrunnen.. det er ikke mye skills involvert.

Pat- og maydie-filmene er vel mest for underholdning (tross alt, store, firesifrede tall er artig å se på), og kanskje et lite hint til healere om hvor bra et team kan gjøre det hvis de holder folk i live.

Skrevet (endret)

Så noen hadde svart at Pat også bruker potions/buffs. Derfor jeg skrev at Pat var for underholdningens skyld. Han benyttet seg av det ene ekstra talentpoenget som var tilgjengelig på amerikanske servers og fikk deathwish, samtidig som han hadde enorme mengder buffs, var horde (windfury-totem) og hadde berserker-buff. Allikevel brukte han recklessness færre ganger enn Maydie, det sier litt..

Pots/tubers er et viktig element i gankingen. De har forholdsvis korte cooldowns, og kan brukes ofte. Når du angriper 1-3 level 60s med lav hp/ulike handicaps så har man ikke sjans uten disse.. de kan derfor ses på som et supplement, og ødelegger ikke realismen i en pvp-video, med mindre man har 100% hp, angriper en fiende og allikevel må bruke dem, selvfølgelig.

Ang. build: Ser at trådstarter foreslår Unbidled Wrath (UB) til en MS-warrior. Det er helt på trynet, fordi hastigheten er for treg til at det blir et viktig element i rage-generasjon. Ta heller booming voice, som gjør at du må rebuffe slitsomme battleshout sjeldnere, samt at du lettere kan få has på stealthed rogues med lang range på demoshout.

Endret av Quicko
Skrevet
Du glemmer å si at fury _suger_ utenom life gen og mye AP og crit..

Og anger management?

2/10

5521136[/snapback]

Fury suger? Sjekk ut denne filmen og du kan se hvor mye skade en fury warrior kan gjøre og hvor bra det er i pvp.

5521477[/snapback]

bwaha..

Hva har dette med tanking build å gjøre?

og 1.9 patchen?

Skrevet

bwaha..

Hva har dette med tanking build å gjøre?

og 1.9 patchen?

5528130[/snapback]

Du skriver fury suger og så spør du meg om hva det har med tanking å gjøre? Jeg snakket da ikke om tanking i det hele tatt, leste bare din komentar om at fury suger og ville skrive min mening om det. Ok, den filmen er ganske gammel, men det var den jeg fant av de fury-filmene jeg har, finnes en god del eksempler av filmer der fury brukes til damage dealing og pvp i stor stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...