Xander^ Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Som topic spør.. Finnes det noe programvare som gjør slik at folk kan logge seg inn på min eventuelle hjemmeside for å sende gratis sms? Hvordan fungere det? Er det mail som sendes til mobilene som da blir tekstmeldinger?
Silje: Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 nja... Jeg har sett det... Tror du må lage det i wml eller hva det heter. Så det var et slikt script til salgs på www.qxl.dk et sted...
random_wannabe Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Du kan jo sende en mail til inpoc.no og spørre åssen de får fiksa sin tjeneste, ellers går det jo ann å google da..
xcomiii Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Telenor og Netcom tilbyr dette, men koster ganske mye å opprette da.... Altså ihvertfall 50.000 til 100.000 i oppstart + abonnement og utstyr.
mrs.robinson Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Telenor og Netcom tilbyr dette, men koster ganske mye å opprette da.... Altså ihvertfall 50.000 til 100.000 i oppstart + abonnement og utstyr. 5530516[/snapback] Det du skal lete etter heter SMS gateway. Det finnes flere som er gratis,men om noen av de som er gratis også sender gratis til norge vet jeg ikke. Ofte er det ferdige scripts som limes inn i html kode, eller så kan det være plug-in i eksisterende portal eller cms løsninger. Det eksister vel mest gratis løsninger for PHP og LAMP så prøv google du og se om du finner noe.
lokeland Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kanskje denne hjelper litt: http://playsms.sourceforge.net/web/ Kikke litt på google-linkene også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå