Kromkaken Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hallo folkens Har fått meg age of empires 3, men problemet er hver gang jeg skal begynne å spille enten Campaign, Skirmish eller custom game så taper jeg automatisk etter spillet er ferdig å loade. Får ikke sjans til å begynne en gang!!
V-by Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Prøv å instaler spillet på nytt, sikkert skjedd noe under instalasjonen
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Tja, dette skjedde ofte hos folk som cracket C&C: Generals..
Kromkaken Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 Har reinnstalert spillet flere ganger og der er ikke cracket
Matsemann Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Send et skjermbrev til Ensemble, eller besøk dem på http://agecommunity.com og gå inn på forumet og spør. Ps: Søk etter om det er lignende poster fra før av!
Matsemann Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Du må bli medlem for å poste i forumet. Men du kan sende dem en mail (informasjon på siden dems). Men du kan også bare søke i forumet etter lignende poster.
M@R7!N Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Stemmer det psilocybe sier, skjedde med meg når jeg brukte crack med orginalversjonen min :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå