Gå til innhold

Saba S70S170 Fjernkotroll kode?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange universal-kontroller har en "autofunksjon". Du peker den mot det påslåtte apparatet og trykker, så tester kontrollen gjennom alle kodene, helt til apparatet slår seg av. Da merker den dette, og stiller seg inn på den koden.

 

Kanskje du har den funksjonen?

 

 

Redigert: jeg har fjernkontrollen som følger Harman/Kardon AVR5500. Kodene til Saba tv'er for den er

014 017 025 029 034 038 046 065 074 077 120 133 178 182

186 218 259 262 279 288 289.

Men som plankeby sier: alle merker har egne koder.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Hvordan er den SABA-TVen? Jeg vurderer å kjøpe en sånn til midlertidig bruk (tipper jeg kjøper LCD-TV om ca et år). Den koster vist i underkant av 2000 kr på diverse elektrokjeder nå for tiden så jeg tenker at det ikke er noe stort tap for bare et års bruk.

 

Jeg vurderer også å kjøpe brukt TV men det er ingen som svarer på annonsene mine.

Lenke til kommentar
Hvordan er den SABA-TVen? Jeg vurderer å kjøpe en sånn til midlertidig bruk (tipper jeg kjøper LCD-TV om ca et år). Den koster vist i underkant av 2000 kr på diverse elektrokjeder nå for tiden så jeg tenker at det ikke er noe stort tap for bare et års bruk.

 

Jeg vurderer også å kjøpe brukt TV men det er ingen som svarer på annonsene mine.

5539299[/snapback]

 

den er helt greit for vannelig bruk med alle funksjoner men har behov for. eneste negative er lyden og at den bare har en scart plugg bak

Lenke til kommentar

For å få sabaen til å funke med en universal fjernkontroll kan du jo prøve noen andre koder fra andre merker. Jeg har for eksempel lagt merke til at Sabaen er produsert i tyrkia, på "standardfabrikken" som lager følgende merker: Saba, Dantax, Beko, Thomson, Mark, Luxor, osv... Prøv kodene fra disse merkene, så funker det kanskje plutselig.

Lenke til kommentar
hvor har du sett saba tven til 2000!? Har bare sett den til 5000 på elkjøp

5551520[/snapback]

5000 for en low-end CRT-TV? Er du sprø? :p

 

Den koster 1995 på Siba, Lefdal og Expert. Dn var på tilbud hos Lefdal for noen uker siden til 1795 men nå er den oppe på 1995 igjen.

5552048[/snapback]

 

Åja, stemme, trodde d va snakk om 27 tommers lcd tven :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...