phax Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Hei, en kompis av meg som jobber med mobiltelefoner og slikt for Telenor sa at siden Telenor er de eneste som tar inn denne mobilen er alle K600i'ene låst mot Telenor.. stemmer dette eller? er det altså slik at jeg som chess kunde ikke kan kjøpe meg en k600i? fant dette tilbudet og her står det da ingenting om at telefonen er låst mot operatør..
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Butikker kan da ta inn telefonene de.. Uten abb.. men det koster jo mer enn om de kjøper av telenor.. Om det bare er telenor som velger å sponse butikkene så er det bare telenor-låste telefoner som finnes der (foruten de UTEN abb. seff) Kanskje litt dårlig formulert men..
phax Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 ja snakker ikke om abonnement nå, snakker om operatørsperre. men du sier altså at det han sier ikke stemmer og jeg kan da bestille f.eks den mobilen jeg linket til og bruke den uten problemer med mitt chess abo?
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Om f.eks en elkjøp butikk har BARE telefoner som er sperret til telenor er fordi telenor har sponset hver telefon, sånn at de blir billigere.. Som da telenor tjener inn igjen pr. abb. seinere.. Butikker kan ta inn telefoner som ikke er låst.. men det koster masse penger i forhold (uten abb)
phax Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 joda, jeg vet at telenor sponser mobiler slik at det blir billigere og bla bla bla.. det jeg lurer på her er om det er sant at alle k600i som selges her til lands er låst mot telenor slik min kompis hevdet? trenger bare et enkelt svar, ja eller nei. og hvis nei så e mitt andre spørsmål som følger, er den telefonen jeg linket til låst mot telenor? også her trenger jeg bare et enkelt svar, ja eller nei. på forhånd takk.
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Svaret er NEI, butikkene kan ha kjøpt de utenom telenor! skulle google litt etter k600i, fant da Denne annonsen fra Zett.no. NY SONYERICSSON K600i UTEN ABN KUN HOS www.telesalg.no
phax Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 tusen takk! sorry at jeg er litt treg, måtte bare ha det trykkt inn med tskje, har nå lagt inn en ordre på telesalg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå