Gå til innhold

2 SPm om WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1)

i dag var jeg i IF en tur så skulle inn i AB, så jeg gikk i queue så ALT + tab en liten stund.. når jeg kommer tilbake så er jeg død å skjønner ikke dritten fordi alle rundt meg er daue.. så sitter jeg å ser litt på skjermen å ser at battlemasterne er folka som dreper alle.. så jeg lurer hvorfor gjør de dette?

2) Hva er dalaran til? er det bare der eller er det noe mening i det? å den lilla sfæren som er der hele tiden.. hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Tror det er når det kommer noen i nærheten så tar de en AoE attack som treffer alle rundt dem. Antageligvis noe horde som driver og har det morro :D

med noe lvl 1 chars oppå takbjelkene.

Skrevet

dalaran er en by som er forseglet av Magikerene som bor/bodde i den tidligere. Ingen vet hva som foregår bak den sfæren, men jeg er sikker på at blizzard legger til mulighet for å utforske det senere i en patch ;)

Skrevet
dalaran er en by som er forseglet av Magikerene som bor/bodde i den tidligere. Ingen vet hva som foregår bak den sfæren, men jeg er sikker på at blizzard legger til mulighet for å utforske det senere i en patch ;)

5508505[/snapback]

En jeg snakka med sa det var der GM's holdt til^^

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Dem har ikke nok med GM isle?

5512022[/snapback]

hvor er gm isle

Skrevet
Var det ikke sånn at folk fant ut åssen man kom seg til gm isle, og da måtte de finne et nytt sted å være?

5512206[/snapback]

Jo, og jeg tror det nye stedet er Dalaraan

Skrevet
neppe.....

Hvorfor i helvete skal gms gidde å være inne i Dalaran? Dalaran ble forseglet når the burning legion herjet....

5515073[/snapback]

er vel varmt og godt der inne da.. veit ikke jeg

Skrevet
Tror dere gm`s er noen spillere som sitter inne i en rosa boble og hjelper folk? Det er jo bare teit  :no:

5515135[/snapback]

Hvorfor skulle det vært teit? De må da holde seg på en plass.

Og de er på designers island nå.

Skrevet
Tror dere gm`s er noen spillere som sitter inne i en rosa boble og hjelper folk? Det er jo bare teit  :no:

5515135[/snapback]

Hvorfor skulle det vært teit? De må da holde seg på en plass.

Og de er på designers island nå.

5516257[/snapback]

hvor er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...