Gå til innhold

TrackMania Nations ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hadde vært kult med et team ja.

 

 

Noen flere her som har problemer med å logge inn akkurat nå? Får bare "bad proxy configuration" jeg. :thumbdown:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått "bad proxy" en god del i dag og litt i går også.

 

En annen merkelig ting: Bilen min har noe rart for seg når det gjelder sving. Av og til svinger den plutselig mye selv om jeg bare tapper, og andre ganger svinger den ikke med en gang jeg trykker på høyre- eller venstre piltast. Har byttet i tastaturet, da jeg trodde det var grunnen. Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har spillt dette spillet i et par dager jeg nå, helt hekta ! Men jeg lurer på om noen kan forklare meg gangen i TMN - hvordan points & ladder osv funker - hva du får score på !

 

- Mister du poeng ved flere Restarts (i et løp) ?

- Får du flere poeng hvis du kommer i mål - etter - din egen bestetid, eller må du forbedre tida for å øke score ?

 

Håper noen kan svar, finner veldig lite info om dette !

(PS - sitter ikke med spillet nå)

 

På forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Men jeg lurer på om noen kan forklare meg gangen i TMN - hvordan points & ladder osv funker - hva du får score på !

5576606[/snapback]

Kan forsøke å svare deg i korthet: Du får mer poeng hvis du slår noen som er bedre ranket enn deg selv, og vice versa. Hvor du, og de du spiller mot, er plassert på rankingen, kan du se ved å trykke på Tab inne i spillet. Hvor mange ganger du forsøker å forbedre tiden har ingenting å si for poengene du får.

Lenke til kommentar
Tror det er hvis du er registreert

5586153[/snapback]

 

hm, ser ut til at de fleste sier det, men har hørt fra et par personer at man ikke trenger å være det.. hmm

5587973[/snapback]

Det er godt mulig du kan bruke egne modeller og dermed se de selv, men hvis du ikke er registrert så vil ingen andre se din bil. Hvis du er registrert vil kun de andre som er registrert se din bil, hvis de også har p2p enablet.

 

Det er i allefall det jeg tror :cool:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...