Gå til innhold

TrackMania Nations ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

5512289[/snapback]

Jeg er nok fullstendig uenig med deg. Jeg spiller kun med tastatur, og har syv Nadeo-medaljer i Beginner, tre i Advanced-klassen og to i Expert. Resten av de banen jeg har kjørt har jeg gullmedaljer. Har vunnet en rekke løp på nett også. Syns med andre ord det er helt uproblematisk med tastatur i et spill som dette :-)

Lenke til kommentar
Jeg har nå fått enten 3 eller fire av Nadeos medaljer til nå jeg :) Ble ganske overakset når jeg fikk den første da. Spiller forøvrig med joystick. Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

 

Snorre :)

5512289[/snapback]

Fått 5-6 stykk totalt med tastatur :)

Lenke til kommentar
kångespill! :thumbup:

men veien er helt grå å det er umulig å se hvor jeg skal svinge :thumbdown: hvordan kan jeg fikse det?

5515882[/snapback]

Avhengig av hvilket skjermkort du har kan det være en god ide å innstallere nye drivere. Slikt pleier å hjelpe. Eventuelt kan det hende at du har et litt gammelt skjermkort?

Lenke til kommentar
Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

5512289[/snapback]

Jeg er nok fullstendig uenig med deg. Jeg spiller kun med tastatur, og har syv Nadeo-medaljer i Beginner, tre i Advanced-klassen og to i Expert. Resten av de banen jeg har kjørt har jeg gullmedaljer. Har vunnet en rekke løp på nett også. Syns med andre ord det er helt uproblematisk med tastatur i et spill som dette :-)

5512336[/snapback]

På Sunrise er det en fordel med analog styring, men tastatur fungere overraskende veldig bra på TMN! :)

Så jeg er helt enig med TST. Det er ikke så vanskelig å ta nadeomedaljer med tastatur.

Lenke til kommentar
Jeg får bare invalid key når jeg skal spille på nettet. Som som vet hvorfor?

5515427[/snapback]

Får denne meldingen jeg også! Hva skal jeg gjøre? :dontgetit:. Og lyden er litt rar, den spraker litt når jeg kræsjer :/. (Sound blaster Audigy 2 ZS)

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...