Gå til innhold

TrackMania Nations ute nå (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått 2 Nadeomedaljer nå og jeg spiller med tastatur. Har nesten bare gull-medaljer frem til E-banene kommer og da blir det plutselig bare sølv og bronse... Tror det har noe med at de er en del lenger og at jeg da mister tålmodigheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

5512289[/snapback]

Jeg er nok fullstendig uenig med deg. Jeg spiller kun med tastatur, og har syv Nadeo-medaljer i Beginner, tre i Advanced-klassen og to i Expert. Resten av de banen jeg har kjørt har jeg gullmedaljer. Har vunnet en rekke løp på nett også. Syns med andre ord det er helt uproblematisk med tastatur i et spill som dette :-)

Skrevet
Jeg har nå fått enten 3 eller fire av Nadeos medaljer til nå jeg :) Ble ganske overakset når jeg fikk den første da. Spiller forøvrig med joystick. Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

Snorre :)

5512289[/snapback]

Fått 5-6 stykk totalt med tastatur :)

Skrevet

spiller med tastatur, men har skjønt at jeg ikke er så god som enkelte andre her :) ja ja trives med bronse og sølv i dette spillet her jeg, har aldri prøvd joystick kanskje jeg skal prøve det ut

Skrevet

Ok, kaskje det bare er jeg som ikke liker å kjøre med tastatur da. Men åssen får dere til gode svinger med tastatur da? HVilken sensitivitet og hvilken dødsone har dere (om det går ann å ha dødsone med tasatur)?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var skikkelig kult dette spillet! Å så gratis også! :green:

Skrevet

Trackmania og Trackmania Sunrise er kulere ja :p

Men de er ikke gratise da, så det skulle bare mangle :p

Og ja, de går ut på det samme, så egentlig er det vel ikke så mye forskjell, bare andre tema.

Skrevet
kångespill! :thumbup:

men veien er helt grå å det er umulig å se hvor jeg skal svinge :thumbdown: hvordan kan jeg fikse det?

5515882[/snapback]

Avhengig av hvilket skjermkort du har kan det være en god ide å innstallere nye drivere. Slikt pleier å hjelpe. Eventuelt kan det hende at du har et litt gammelt skjermkort?

Skrevet
Om du spiller med tastatur er det kort og godt sagt nesten umulig å få en nadeo-medalje. Disse medaljene krever at du gjør perfekte svinger uten noen form for hakk i det hele tatt. Dette greier man ikke med tastatur. Hvertfall ikke jeg.

5512289[/snapback]

Jeg er nok fullstendig uenig med deg. Jeg spiller kun med tastatur, og har syv Nadeo-medaljer i Beginner, tre i Advanced-klassen og to i Expert. Resten av de banen jeg har kjørt har jeg gullmedaljer. Har vunnet en rekke løp på nett også. Syns med andre ord det er helt uproblematisk med tastatur i et spill som dette :-)

5512336[/snapback]

På Sunrise er det en fordel med analog styring, men tastatur fungere overraskende veldig bra på TMN! :)

Så jeg er helt enig med TST. Det er ikke så vanskelig å ta nadeomedaljer med tastatur.

Skrevet (endret)
Jeg får bare invalid key når jeg skal spille på nettet. Som som vet hvorfor?

5515427[/snapback]

Får denne meldingen jeg også! Hva skal jeg gjøre? :dontgetit:. Og lyden er litt rar, den spraker litt når jeg kræsjer :/. (Sound blaster Audigy 2 ZS)

Endret av Darx*
Skrevet

Morsomt spill, men når jeg skal prøve rattet så får jeg ikke bestemt hva som skal være brems.

Så når jeg ikke rører gasspedalen i det hele tatt rygger bilen, og når jeg har den helt inne kjører den fremvoer. heh

Skrevet (endret)

hvordan skriver man egentlig navn osv på førsten, tryker febrilsk, men ingen ting kommer fram

må bruke -> og <- tastene for å flytte fra name til ok, har reinstalert det og

Endret av mr_james
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...