Stigma Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hei! Jeg er på vei omt en reinstall av windows på mitt MAD64 system snart. I den forbindelse lurer jeg litt på om egj skal gå for windows 64, eller holde meg til 32-bit forløpig. Jeg vet det er problemer med endel drivere, men jeg har forsovidt ikke mye i akkurat denne maskinen som ikke er veldig mainstream og dermed har 64-bit drivere tilgjengelig. Jeg lurer på om det kanskje ikke er lurt å la win64 modne litt først, spesielt med tanke på at til spillbruk så er ytelsesøkningen minimal uansett, men jeg ønsker gjerne noen tanker og innspill på dette =) -Stigma
TheIlluminated Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Det finns noen spill som har en 64bit-versjon eller oppdatering, men noen spesiell økning på ytelse vil du ikke få på 32bits programvare. Hvis du har sjekket ut at du har drivere tilgjengelig for all din maskinvare så vil jeg ikke motsi et kjøp av Windows Professional x64, men vil langt ifra anbefale det hvis du ikke skal programmere 64bits kode. Det er noen spill og programmer som ikke liker å bli installert og jeg ville ikke tatt sjansen iogmed at man ikke får refundere brukt programvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå