SCV Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 har veldig lite og gjøre nå, så satt bare og tenkte. tenk om i et krigsspill ute i bushen, hvor du skal snike deg til fienden og mose dem. så om du skulle tilfeldigvis traske forbi et tred og lagde litt lyd, som f.eks puste og pese pga du er sliten eller lage en lyd med gunnern din, så føyk der mange fugler ut av tredet og fløy av sted og avslørte din posisjon. hadde det vert kult? er det spill som har sant? eller andre lignende greier... ©SCV HAHA! vell. fjollete post kan du si, men for en dude som har lite og gjøre er det bare tidsfordriv
Steina Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Eh.. Ja, hva vis det fantes spill der AI (botene) hørte lydene du laget og fulgte dem.. Det hadde vært skikkelig "High Tech." Prøv Splinter Cell du..
Steina Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Ja.. Mener du et spill med MASSEVIS fugler du da? Det finnes plenty av spill som der du må snike deg rund, og med fugler som kan fly avgårde når du bråker mye..
KristianF Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 I BF2 flyr fuglene vekk fra trær vist du kommer i nærheten.. Har drept mange folk av å se hvor fuglene kommer fra
SCV Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 var det jeg mente, kanskje ræva formulert, men tenkte da seff over LAN eller over nettet. AI`er har kunnet slike ting siden Quake 2 jo men men, høres pimp ut er BF kult foresten?
Cultofluna Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 var det jeg mente, kanskje ræva formulert, men tenkte da seff over LAN eller over nettet. AI`er har kunnet slike ting siden Quake 2 jo men men, høres pimp ut er BF kult foresten? 5497142[/snapback] Så du har med andre ord ikke spillt BF? Da har du en del ting å prøve ut før du fortsetter med ideene dine
SCV Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 hehe, ja sitter her fortsatt med pcen jeg fikk til konfirmasjonen og det begynner og bli et par år siden, den er bittelitt bedre en den gang da men den suger temmelig ja, så jeg henger litt etter. spiller eve for tiden
Mala Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Ja det var ræva formulert, dårlig tid eller? :!:
Steina Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Om BF er kult.. Tja, Battlefield2 er et av verdens mest spilte multiplayer spill. Så det er mange som mener det er kult, inkludert meg. Men du må selv prøve det ut Last ned en demo og prøv det om du har god nok PC til det
SCV Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 haha, har skullet spilt det på flere lan men har bare komt til menyen, så dauer spillet, så ja jeg har jævlig dårlig maskin. og jeg hadde dårlig tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå