Gå til innhold

Malis PR-Stunt i Idol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er imponert over selvtilliten til enkelte jeg :)

Da tenker jeg på de som synger dårlig (*Virkelig* dårlig)

Har ikke fulgt med noe særlig, men fikk da med meg den dansende fyren forrige gang, var artig det.

5496597[/snapback]

 

Jeg kunne godt ha holdt show foran kamera.

 

Too bad Idol holder audition 50 mil unna meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Er imponert over selvtilliten til enkelte jeg :)

Da tenker jeg på de som synger dårlig (*Virkelig* dårlig)

Har ikke fulgt med noe særlig, men fikk da med meg den dansende fyren forrige gang, var artig det.

5496597[/snapback]

 

Selvtilliten kommer fra "venner" og familie som ikke tør å fortelle vedkommende at de suger. Om de bare hører "nei så fint det der var, selvfølgelig er du kjempeflink" hver gang de voldtar en sang, vil de jo tro på det til slutt. Og så ender det med Idol-audition :no:

Lenke til kommentar

Anser faktisk ikke det her som helt usannsynlig at dette er et pr-stunt. Hvis du ser PR-en damen har fått og vært med på å gi seg selv i etterkant er det ganske nærliggende å tenke at det er noe sannhet i det hun sier.... Legg også merke til at hun faktisk får lov til å drive på med sin kverulering og synge nye sanger. Andre hadde ikke fått sjans til dette og blitt kastet rett ut.

 

For øvrig spennende å høre at hun sier det er dyrt å se så billig ut.... Enten har hun misforstått veldig, ellers så bruker hun penger på en merkelig måte :p

Lenke til kommentar

Men hun har jo ikke fått positiv PR. Selv om all PR i teorien er god PR, så føler jeg at i dette tilfellet så er det lite som teller positivt.

Hva er det hun prøver å eksponere?

 

Jeg tenker mer i "tapt veddemål"-baner. Isåfall er det jo bare morsomt, men inntil noen kan overbevise meg om det, så er det bare trist.

Lenke til kommentar

Stakkars jente, om jeg hadde bæsja så mye på legg som det hu har gjort, og vært klar over det hadde kanskje jeg også prøvd å gå ut i media for å late som om det bare var "kødd"

 

Men om det der var planlagt stunt fortjener hu virkelig fast rolle i cæsar eller noe :D Tviler sterkt på at det var et planlagt stunt, da man tydelig kunne se hvor overrasket, skuffet og lei seg hun ble av det dommerne sa :yes:

 

Stakkars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...