Goonie Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Har sett mye rundt omkring på nettet den siste uken ang. det neste nummeret av PC Gamer som visstnok skulle få folk til å pisse i buksa.. Må si skuffelsen var stor da jeg fant dette LINK .. Jeg som hadde ventet meg noe skikkelig saftig som foreks. Red alert 3
Livert Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hehe, siden jeg er en av dem som enda ikke har har funnet godfølelsen i Medieval-spillene, så må jeg si meg enig i deg. Red Alert 3 hadde vært koolere. Men kanskje noen får hakeslepp av denne forsiden, ikke vet jeg
ttt Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Dette var skuffande. Gamer.no har jo alt hatt ein artikkel om dette.
Gunfreak Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 det skal jo være en 12 siders exclusive da...
Thombr86 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Sikkert kult nok for de som digger Total War.. RA3 er vel å drømme, da den neste oppfølgeren i C&C er vel trolig basert på Tiberian serien..
rulleguru Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det der var jo bare fryktelig latterlig. Selv om det er et bra spill er det ikke så utrolig at det kommer et spill til i serien.. Det er vel bare en "remake" omtrent av medieval: total war med rome motoren?.
Mala Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hmm jaja, hadde ventet meg noe Duke Nukem eller noe
Knarke Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det er ikke mer latterlig enn det å lage expansion packs. Dette er ikke en remake, men enda et Total War spill lagt i samme tidsperiode som forgjengeren, det er en fullferdig etterfølger. Men, fra en total war-fans ståsted kan jeg informere om at nyheten om ett nytt M:TW-spill var nok til å overopphete kretsene mine til uante fahrenheit. Og, dessuten, hvordan kan folk glede seg til nytt Red Alert-spill? Det har jo ikke vært noe verdt å spille i den franschisen siden RA:C&C.
.tomf Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Det der var jo bare fryktelig latterlig. Selv om det er et bra spill er det ikke så utrolig at det kommer et spill til i serien.. Det er vel bare en "remake" omtrent av medieval: total war med rome motoren?. 5494712[/snapback] Det er ikke en remake, det er et nytt spill, selv om det er i samme tidsepoke og har et søtt lite 2-tall bak Medieval. De har også laget en helt ny motor, som man ganske lett ser på screenshots i forskjell til RTW. Jeg hadde selv forventet noe større, feks et nytt Blizzard spill eller Red Alert 3. Men som Total War -fan var dette likevel en god nyhet.
Goonie Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Ja jeg ble veldig skuffet når jeg så dette.. Finnes ikke spill som interresserer meg mindre enn den serien der desverre.. Men sikkert tøft for fansen.
Flygg Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 er dette en pålitelig kilde da? er jo litt rart om marsutgaven er ferdig allerede nå...
Laserlasse Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Trykketid og logistikk for de store numrene er såpass krevende og omfattende at numrene som regel er klare LANG tid i forveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå