Gå til innhold

Program som fikser reg osv

Owners

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hva er det beste  programmet dere mener som fikser feil i windows.
Existerer ikke(Muligens Format C:) :tease: 1 program kan ikke på magisk vis fixe Windows, det må du nesten gjøre selv. Endret av Tordenflesk
Skrevet
Hva er det beste  programmet dere mener som fikser feil i windows.

5493763[/snapback]

He-he, det er det minst spesifikke spm jeg har sett på forumet her

:!: Når man ser på hvor mange mulige kombinasjoner av feil som kan oppstå i Windows, så er det ganske innlysende at det ikke finnes ett enkelt sånn superprogram som kan fikse alle typer feil. Jeg ville heller omforme spm ditt litt, som: "Hvilket program er det best å ha installert FOR Å UNNGÅ" at det oppstår feil i Windows". Da er det enklere å svare, for feil i Windows oppstår ofte ev en av disse årsakene:

1) Personen som bruker maskinen vet ikke hva han gjør (ikke mange programmer kan unngå det, men Win har en innebygd hjelp mot det, sytemfil-beskyttelsen.

2) Virus/hacker/orm/spywareangrep (kan unngås ved å bruke et hele tiden oppdatert virusprogram samt anti-spyware og brannmur.

3) Feil i filsysystemet (fikses med ScanDisk i Windows eller Norton Disk Doctor, som er en del av Norton System Works

4) Installering av dårlig kodet programvare (dette kan unngåes ved å ligge unna alt for mye freeware og heller bruke kvalitetsprogrammer fra kjente produsenter, som Adobe, Symantec, Microsoft, Ahead og mange fler)

Hvis jeg skal nevne ett program som er best på å fikse feil i Windows og hindre at nye oppstår så må det bli Norton System Works. NSW er en samling av mange programmer som fikser veldig magne potensielle problemer i systemet ditt.

Skrevet (endret)

Må dere ha med teskje da :!:

Siden det er svært mange programmer som f.eks rydder i registeret osv så kunne det være et og annet som skilte seg ut.Men da skjønner jeg at det er fånyttes :hmm:

Overskriften sier egentlig alt.

Endret av Owners

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...