7wis7 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Når eg dobbelklikker på source shortcuten til counter strike source så starte steam helt normalt. Men da source starte (preparing to launch counter strike: source) kommer det ingenting opp. Kun oppstarten, menyen til source kommer ikkje opp...vet noen hva eg skal gjere?
computerFreak Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Når eg dobbelklikker på source shortcuten til counter strike source så starte steam helt normalt. Men da source starte (preparing to launch counter strike: source) kommer det ingenting opp. Kun oppstarten, menyen til source kommer ikkje opp...vet noen hva eg skal gjere? 5491153[/snapback] Har det samme problemet... Noen som har peil ??
ttt Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det er større sjanse for å få svar i CS kategorien. Tråden flyttes dit.
7wis7 Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Ingen som har ein anelse om ka det kan vere?
STrat2k Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Samme problem her, har reinnstalert maange ganger.. Prøvd nyeste steamen på Steampowered.com.. prøvd den som følger med half-life 2 cdn! Men når jeg skal til å spille, so kommer jeg ikke innpå css! Det loader, so kommer det ingenting!
perwilli Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har lagt ut samme problem tidligere! Ingen hjelp å få.. prøvde også å reinstallere både steam og css flere gnager uten hell.Se denne Så da var det kun en ting å gjøre.. reinstallere hele pc'en.. Dermed var jeg back in game. hvertfall helt til nye problemer dukker opp! Ikke at dette hjelper deg så mye.. men finnes hvertfall en løsning, selv om den er noe omfattende Samme problem her, har reinnstalert maange ganger.. Prøvd nyeste steamen på Steampowered.com.. prøvd den som følger med half-life 2 cdn! Men når jeg skal til å spille, so kommer jeg ikke innpå css! Det loader, so kommer det ingenting! 5524569[/snapback]
7wis7 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Eg måtte dessverre skifte heile harddisken min for at det skulle fungere...blei dyrt:'(
Thewiz Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Spillet må jo oppdaters for at det skal fungere. Bare vent litt dere så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå