embark Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Skal konvertere en MP3-fil til MIDI. Hvilket program gir best resultat?
Mythos Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det finnes tross alt programmer som påstår de kan lage Midi fra Mp3, så helt umulig er det ikke. Men jeg tviler på at det er lett å oppnå gode resultater. Å gjøre om Mp3 til Midi blir jo omtrent som å lage noter og arrangement utfra en lydfil. Endret 22. januar 2006 av Mythos
Tordenflesk Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Å gjøre om Mp3 til Midi blir jo omtrent som å lage noter og arrangement utfra en lydfil.Ikke bare omtrent, det ER å lage noter og arrangement utfra en lydfil. MIDI er en slags bruksanvisning på hvordan musikken skal spilles. Windows har allerede alle instrumentene innebygd, det er også derfor .MIDI-filer er så små.
Håvard Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det er mulig, men resultatet blir meget komisk.. Ta en titt her for å se etter programmer. EDIT: Fiksa taggen Endret 22. januar 2006 av Hrisebro
kjeklulf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Resultatet blir ikke bare komisk, det blir latterlig og helt ubrukelig. Derfor skriver jeg umulig fordi det i praksis er det.
Håvard Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Resultatet blir ikke bare komisk, det blir latterlig og helt ubrukelig. Derfor skriver jeg umulig fordi det i praksis er det. 5479760[/snapback] Ja, det blir ubrukelig..
embark Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Vet resultatet blir ganske komisk, men her er det snakk om en melodi fra en trance-låt uten bassline eller noe annet. Skal bruke den i FL-Studio, bare så det er sagt. Noen som vet om et program?
Blåbær Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Si hvilken låt det er så skal jeg finne midifilen til låta du trenger. Bruker ofte midifiler som basis når jeg mekker mine egne mixer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå