Gå til innhold

spiller folk enda BF2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller fortsatt demoen jeg =) Har spillt kun den ene mapen siden Juni =) ;)

 

Men jeg ruler gatene da....

5482405[/snapback]

Du kommer til å gå på en smell hvis du kjøper spillet. Ingen klanspillere spiller demoen. Lett å "rule" når du ikke møter motstand. Du er nok ikke så god som du tror. :tease:

Lenke til kommentar
Jeg spiller fortsatt demoen jeg =) Har spillt kun den ene mapen siden Juni =) ;)

 

Men jeg ruler gatene da....

5482405[/snapback]

Du kommer til å gå på en smell hvis du kjøper spillet. Ingen klanspillere spiller demoen. Lett å "rule" når du ikke møter motstand. Du er nok ikke så god som du tror. :tease:

5487652[/snapback]

 

Jasså, lukter jeg litt 'Jeg har finere hund en deg i avataren min, stikk' :D:cool:

 

Yo, det er mange gode på online demoen ! Anyhows, jeg spiser folk i BF2 seriøst. Co pilot'er alene og greier med choppern og dreper alle ++ Jeg vil ikke si at jeg er fantastisk til å fly, men MEGET god kan jeg vel si :thumbup:

Lenke til kommentar
Bytter vi tema til SF nå Marius? oki :)

 

Synes de (hind og apache) var mer vinglete enn de vanlige helikopterene (iallefall hinden, som er den jeg har mest erfaring med). Virket som den var mer utsatt for å gli til sidene enn Havoc/Cobra...?

5490058[/snapback]

SF heliene er jo umulige å fly. Jeg kan ikke akkuratt forklare hva som feiler dem, men dem er mye vanskeligere å fly i allefall.

Lenke til kommentar

Du har nok rett i det, uten at jeg har fløyet altfor mye med den. (Ment som kommentar til MrLee)

 

Super kanon på den, og automissiler gjør det ikke noe verre.

Slakter ned infanteri som bare det, fikk ikke rent lite kills når jeg satt på med en god pilot på Mass Destruction.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Jeg liker Apachen på USA. :love:

 

Gøy å fly lavt, se at trærne suser forbi vinduet, og foran det står en tank og glor. Pang, TV-guided = død..... :love:

 

BF2 blir bare bedre og bedre!

5489615[/snapback]

 

Tipper du mener Cobra'n jeg, siden det kan bli litt vanskelig å fly så lavt og at du ser trærne suse forbi i SF, det høres mer ut som vanlig BF2.

Skjønner ikke hvorfor alle skal ha det til at det er en Apache :nei:

Lenke til kommentar
toseter med gun forran og TOW/Hellfire og FFAR...åsså er det apache alle har hørt om..

5504318[/snapback]

Jo, men tror du alle alt vet det?

Og det er vel ikke usannsynlig at de har sett en apache på et bilde ellerno siden de "helt klart vet hva det er" så jeg syns fortsatt det er litt rart at de kaller Cobra'n for Apache :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...