Gå til innhold

spiller folk enda BF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter nå her og funderer på om jeg skal begynne å spille litt BF2, kjøpte det når det kom ut men jeg sluttet tidlig pga klønete menysystem. har IKKE "Battlefield 2: Special Forces", og lurer derfor på om det finnes knall servere som kjører orginalt spill uten expansionpacks..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jeg love deg. Selv spiller jeg nesten bare originale BF2, og jeg tror det er mange som ikke gidder SF...dog kan det være lurt å ha, fordi man får ekstra unlock våpen i SF pakken (teit av ea å introdusere dem i Vanilla BF2 også, ja, men nå er det nå slik)

Skrevet
det kan jeg love deg. Selv spiller jeg nesten bare originale BF2, og jeg tror det er mange som ikke gidder SF...dog kan det være lurt å ha, fordi man får ekstra unlock våpen i SF pakken (teit av ea å introdusere dem i Vanilla BF2 også, ja, men nå er det nå slik)

5479223[/snapback]

fint å høre, ble litt småskeptisk da jeg innså at folk mest sannsynlig ville spille med SF. tror jeg står over SF og investerer i den "mini expansionen".

Skrevet

Ja, det spilles nok en del BF2 verden over.

Battlefield.no har en haug med servere(ca.13) og bare 2 av de kjører SF.

Så det er bare å hive deg på bølgen igjen.

Skrevet
Ja, det spilles nok en del BF2 verden over.

Battlefield.no har en haug med servere(ca.13) og bare 2 av de kjører SF.

Så det er bare å hive deg på bølgen igjen.

5479399[/snapback]

herlig! blir så glad av alle de positive svarene! :wee:

Skrevet

Det blir stadig flere ranked servere rundt om kring, synes det er ganske fint å spille BF2 for tiden. Spiller mye vanilla, men har også et par favorittmaps i Special Forces, Surge, Mass destruction og Ghost town. Strike at Karkand er likevel mitt desiderte favoritt map, spiller dette mest av alle!

Skrevet

Jeg håper ikke folk mister interessen enda i hvertfall, jeg begynte akkurat å spille vanilla BF2 i januar, og er som regel på battlefield.no sine, problemet er at dere andre er så sinnsykt gode :p

Skrevet

Dette spillet har en stor tilhengerskare over hele verden, også i gamle norge. Tror ikke interessen vil avta med det første! Finalen i Komplett BF2 cup ble overført på NRK nett-tv hvor det ble satt ny rekord i antall streaminger. Det beregnes at ca. 15000 mennesker så begivenheeten live på webtv. Finalen kan lastes ned herfra..

Skrevet

Jeg har ikke spilt BF2 på en god stund nå, synes rett og slett at noen andre spill er gøyere. Jeg tenker jeg prøver BF2 igjen når den nye patchen kommer.

Synes forøvrig at det er latterlig at elementer fra SF skal implenteres i vanilla BF, kun for å få folk til å kjøpe SF.

Skrevet

latterlig ja, men som jeg har sagt tidligere... dette er EA vi snakker om...seriøst, er det så overraskende at de melker kua for alt den er verd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...