Gå til innhold

Waterchill passer ikke til mitt chipset!


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg fikk akkurat mitt nye hovedkort, som jeg kjøpte fordi det gamle gikk føyken. Har hatt min vannkjøling i kanskje 2/3 uker, men når jeg skulle montere kjølinga på northbrigden fikk jeg meg en kalddusj når jeg så at den helt klart ikke passet! Vannblokken var for stor!

 

Noen mulighet for at jeg kan fikse dette på noen måte, eller må jeg kjøpe ny vannblokk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle speccs står i profilen min, men det er snakk om ett asrock 939 dual-sata kort. Dessuten så er det "hull" i hovedkortet som det skal festes til, men disse hullene står for nærme hverandre, og det er dessuten for mye greier rundt det til at jeg får brukt noe annet enn originalen.

Lenke til kommentar

Æsj, blir vel til at jeg bare tar av den blokka som er der nå da :( Men en kompis av meg sa jeg burde kjøpe en "tømmer" han mente det skulle gjøre alt lettere. Noen som har tips til hvordan jeg tømmer systemet for vann uten å ha en slik?

 

Og hvordan kan jeg skaffe en?

Lenke til kommentar
Æsj, blir vel til at jeg bare tar av den blokka som er der nå da :( Men en kompis av meg sa jeg burde kjøpe en "tømmer" han mente det skulle gjøre alt lettere. Noen som har tips til hvordan jeg tømmer systemet for vann uten å ha en slik?

 

Og hvordan kan jeg skaffe en?

5478665[/snapback]

 

pakk en slange nedi tanken og sug til med kjeften. da kommer vannet av seg selv (så lenge slangen enden er lengre nede en selve tanken)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...