Gå til innhold

Hva er vitsen med "slam"? (warriro)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvofor slam ability finnes egentlig.

Er jo nesten helt lik heroic strike bare med litt mindre damage og mer cast time.

Bruker det aldri og lurer på om det er noe spesielt med slam som f. eks aoe, ingen armor reduction eller. håper noen vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var jævla bra før blizzard nerfa.

Mener på den hadde halvparten så lang cast, du kunne bevege deg mens du brukte den og sist, men slett ikke minst: 3k slamcrits i full valor+arcanite reaper. Giev beta plx plx.

Skrevet

Slam har ingen nytte. Det er en verdiløs skill for warriors atm. Hvis noen sier noe annet, tar de feil. Hvis noen ikke forstår hvorfor, bør de rerolle en annen klasse.

Skrevet

Jeg kan tenke meg at fury warriors bruker det i instancer som mc og bwl. Siden de ikke har ms og siden hs "creates a high amount of agro".

Ikke sikker, men.

Skrevet

hvis slam hadde hatt halvparten av castingtimen, hadde slam vert genialt. spesielt hvis man hadde kunnet løpe mens man ladet den opp. fordi det blir som et ekstra angrep.

Skrevet
hvis slam hadde hatt halvparten av castingtimen, hadde slam vert genialt. spesielt hvis man hadde kunnet løpe mens man ladet den opp. fordi det blir som et ekstra angrep.

5474167[/snapback]

uhm.

sjekk ut improved slam i fury treet kanskje?

Skrevet

5474167[/snapback]

Problemet med slam er at når du bruker det, blir auto attack timeren resatt. Og du får ikke rage av å bruke slam (som med alle andre special attacks). Så hvis du skal spamme slam, må du ha masse rage. For å få rage med slam må du ha aggro. Har du aggro i MC/bwl er du tank og bruker skjold, og i tillegg, hvis noen slår på deg, interupter de slam casting tiden.

Slam=ubrukelig.

Skrevet

5474167[/snapback]

Problemet med slam er at når du bruker det, blir auto attack timeren resatt. Og du får ikke rage av å bruke slam (som med alle andre special attacks).

5474564[/snapback]

Heroic Strike får du vel heller ikke rage av?

Skrevet

5474167[/snapback]

Problemet med slam er at når du bruker det, blir auto attack timeren resatt. Og du får ikke rage av å bruke slam (som med alle andre special attacks).

5474564[/snapback]

5474637[/snapback]

Huh? Jeg skrev jo nettopp d... Og du bommer litt på poenget mitt..

Skrevet

5474167[/snapback]

5474564[/snapback]

5474637[/snapback]

Huh? Jeg skrev jo nettopp d... Og du bommer litt på poenget mitt..

5474657[/snapback]

Ja, misforstod :)

Skrevet
Nå har jeg svært liten kunnskap om warrior, men denne filmen viser da at Slam er/kan være et ganske kraftig angrep?

5474760[/snapback]

eneste bruken jeg kan tenke meg er 100 rage, recklessness klart.

Pleier å gjøre det noen ganger, men stiller meg tvilende til hvor stor gainen egentlig er da jeg mister hvite angrep samt MS/WW...er mest for gøy for å se nummere fly egentlig

Skrevet (endret)

Hehe, 15 sekunder med ~garanterte crits, 1s casting uten cooldown på en stasjonær mob og full rage. Klart det blir høy dps av sånt. Antar fyren er fury-speccet, har bygget opp rage med 2x 1h-våpen (går fort med UB og ingen spesialangrep), bytter til 2h og dumper rage med slam.

Er man dedikert damagedealer og bruker mesteparten av tiden på en stasjonær mob som fokuserer på tanken, så er dette langtifra det dummeste. Selvfølgelig, ~100% crit via Recklessness får man bare hvert 30. minutt, men fury-warriors skal jo ha ganske høy crit-sjanse fra før.

Edit: Hm, jo mer jeg tenker på det, jo bedre virker dette. Bruker Reaper til vanlig, men har også Axe of the deep woods liggende i banken, og kan lage Dawn's edge selv. :hmm:

Endret av psilocybe
Skrevet

Slam blir brukt av alle high end raiding guilds (de som tar ned ting fort) av DPS warriorsa, MS lager for mye aggro og slam er et bra angrep om du bare lar den white dmgen din gå til 70-100 rage så spammer du slam med 1second cast time og lager høy dps (3.8 slow weap med slam slår for hvert sekund da uten normalisert attack power)

Skrevet (endret)
Slam blir brukt av alle high end raiding guilds (de som tar ned ting fort) av DPS warriorsa, MS lager for mye aggro og slam er et bra angrep om du bare lar den white dmgen din gå til 70-100 rage så spammer du slam med 1second cast time og lager høy dps (3.8 slow weap med slam slår for hvert sekund da uten normalisert attack power)

5475662[/snapback]

Alle high end raiding guilds? Jaha? Jeg har aldri sett en eneste warrior bruke slam. Og tro meg, jeg har spillt endel.

MS lager for mye aggro, men slam spamming gjør ikke? Hvor i all verden får du det fra? Prøv en gang, og se hva som lager mest aggro :D

Har du MS har du ikke 1sec slam btw, da er du fury warrior ;)

Men for all del, prøv, det er jo morsomt å gjøre noe annet enn det vanlige av og til. Med recklessness er det virkelig gøy, har selv prøvd det.

Det er en grunn til at 99% av warriors (i skikkelige raid guilds) er enige i at Slam er ubrukelig nå (I beta var det konge)

Endret av GodSlayer
Skrevet
Det er en grunn til at 99% av warriors (i skikkelige raid guilds) er enige i at Slam er ubrukelig nå (I beta var det konge)

Hva mener du med "skikkelige raid guilds" ?

Var selv med i en end-game guild (BWL etc.) der en Warrior (31\20) brukte mye Slam og var veldig høy på dmg meters.

Skrevet
Slam!

5476383[/snapback]

Der fikk vi se hva slam brukes til.

5478548[/snapback]

Slam er som sagt en ok ragedump, men hvordan han klarer å spare opp 100rage i Venoxis fight'en syns jeg er litt merkelig (autoattack i 10sec kanskje :D) Og dere må huske på at har du MS, så har du som sagt ikke 1sec slam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...