Gå til innhold

Mista saved games til cod2,noen som kan hjelpe mg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte ta en clean install av harddisken siden windows streika helt og da ble saved games i call of duty 2 også borte. Jeg har spilt en stund og har kommet ganske langt, og jeg lurer på om noen der ute som har saved games til call of duty? Det er så kjedelig å spille alt på nytt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men de koster jo penger, gidder ikke å kaste bort pengene som jeg kan bruke på gode hardware :tease:

Edit: Itilfelle noen der ute som har saved games er jeg super takknemlig hvis de tar kontakt. :w00t:

Endret av samye83
Skrevet
Men de koster jo penger, gidder ikke å kaste bort pengene som jeg kan bruke på gode hardware  :tease:

5474389[/snapback]

Er man så gniten så kan dete vere hehe!!

Skrevet (endret)

Jeg prøvde der også, men det koster jo penger :( Hehe, så ikke at det kosta kun 1.5 dollar. Da prøver jeg :)

Endret av samye83
Skrevet (endret)
Jeg prøvde der også, men det koster jo penger :(

5480205[/snapback]

KEM BETALER FOR EN SAVEGAME? Hehe, ok husker en såm ville betale meg

100 kroner hvis jeg gjorde alt i FF7 uten å ta Ruby, hehe....kor er gleden

man finner i spillene da?

Er Cod et så stort spill da? Kan du ikke bare begynne på nytt? kanskje under hard? hehe.....så har u noe å bryne deg på ikveld :)

Endret av Bahamut
Skrevet (endret)

Du skjønner, jeg har gjort den tabben mange ganger.... Etter 3 ganger med omspill så har jeg blitt så lei av de første oppdragene. Hater dem :mad:

Edit: Hmmm... den 1.5 dollar var jo kun for need for speed... dritt greier

Jeg betaler gjerne 10 kr for å spille de brettene som jeg har spilt tusen ganger, hehe :tease:

Endret av samye83
Skrevet
Du skjønner, jeg har gjort den tabben mange ganger.... Etter 3 ganger med omspill så har jeg blitt så lei av de første oppdragene. Hater dem :mad:

5480222[/snapback]

hehe, back up på en ekstern enhet? me egen strømkilde? tenkt

på det?

Første oppdragene? De i sovet? hmm....personligt liker eg iche COD, det blir

ltit forlite personligt...nå har jeg ikke prøvd CoD 2 så lenge da, men når

sovjet campanjen pluteli var ferdig, altså nå såm u endeli har blitt litt kjent me den

personen u dreper alle tyskerene me så e d oveR? NEXT..så er d samme opplegget der oxo.....kåmmer man ikke tebake ijen?

Skrevet
Ikkje for å gå til angrep på deg Bahamut,men ka med å bruke litt flere punktum og mindre sms-språk?

5483341[/snapback]

hehe, du forstå ikke hvor mye jeg strever med akkurat det, det er desverre ikke SMS sms språk, det er men dialekt, selv åm u istedenfor u er en forkortelse. Hehe, det er rett å slett dialekt. Allw punktumene er rett å slett en dårlig vane...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...