Gå til innhold

Staten fjerner menn med hatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet ikke helt om jeg har misforstått her, men i artikkelen sto det da vitterlig at det er vegvesenet som bytter ut skiltene, ikke Jens, Kristin og Åslaug.. Hvordan klarer enkelte å gjøre dette til partipolitikk?

5470926[/snapback]

fordi det er politikerene som har komt på den fantastiske ideen om at veg-norge skal bli likestilt

5471035[/snapback]

 

Kan du dokumentere den påstanden der?

Lenke til kommentar
Dette er like latterlig som når Haukeland sykehus, om jeg husker rett, brukte noen millioner på å endre navnet sitt til nynorsk formulering eller hvordan det nå var (hukommelsen skranter litt). Og det var vel under den forrige regjeringen.

5474257[/snapback]

Jo, det var ganske latterlig det og, men tror ikke det var like omfattende.
Lenke til kommentar
vet ikke helt om jeg har misforstått her, men i artikkelen sto det da vitterlig at det er vegvesenet som bytter ut skiltene, ikke Jens, Kristin og Åslaug.. Hvordan klarer enkelte å gjøre dette til partipolitikk?

5470926[/snapback]

fordi det er politikerene som har komt på den fantastiske ideen om at veg-norge skal bli likestilt

5471035[/snapback]

 

Kan du dokumentere den påstanden der?

5471838[/snapback]

Hvem tror du bestemmer da? Skiltprodusenten?

Lenke til kommentar
vet ikke helt om jeg har misforstått her, men i artikkelen sto det da vitterlig at det er vegvesenet som bytter ut skiltene, ikke Jens, Kristin og Åslaug.. Hvordan klarer enkelte å gjøre dette til partipolitikk?

5470926[/snapback]

fordi det er politikerene som har komt på den fantastiske ideen om at veg-norge skal bli likestilt

5471035[/snapback]

 

Kan du dokumentere den påstanden der?

5471838[/snapback]

Hvem tror du bestemmer da? Skiltprodusenten?

5474470[/snapback]

 

Har ikke satt meg mer inn i saken en at jeg har lest artikkelen og der står det "Statens vegvesen fjerne menn med hatt fra fabrikken" Det er vel ikke slik at ved et regjeringsskifte så blir alle som jobber i statlige institusjoner byttet ut med personer som sympatiserer med den nye regjeringen? uten at jeg vet hvordan vegvesenet fungerer så vil jeg tro at de har fått en "sekk" med penger og så fordeler de selv hvor det skal brukes(ikke skyt meg om jeg tar feil) Om dette er tilfelle så blir det litt feil å rette skytsene mot den nye regjerningen.

 

Forslaget i seg selv er uansett helt på trynet. Det eneste som kanskje hadde rettferdiggjort det hadde vært om dagens skilter var i en så dårlig forfatning at repareringskostnadene hadde blitt tilnærmet prisen på nye skilt.

 

Og bare i tilfelle dette faktisk er et resultat av militante feminister i SV så har de enda en gang gjort det klart for meg at jeg gjorde det rette da je bestemte meg for å ikke stemme på dem.

Lenke til kommentar

[ironi] Folkene som brukes på skiltene er svarte, det vil ikke jeg ha noe av, for jeg er hvit! :whistle: [/ironi]

 

300 millioner kr kan brukes så mye klokere. Jeg vurderer seriøst å starte med organisert maskulinisme, selvfølgelig skal jeg bulke fram ølvomm, dyrke frem enda lengre hår, og mye lengre skjegg, så skal jeg foreslå at det skal hete sønneselskap i stedet for datterselskap, broderside i stedet for søsterside etc. Dette kan ingen ta meg for, mtp at dette (i over-feministisk forstand) er likestilling... :yes:

Lenke til kommentar

Faksimile:

"...Håpet er at det skal gjøre ting litt enklere for trafikkanter. De gamle skiltene med menn i hatter som enten krysser fotgjengeroverganger eller graver grøfter er for detaljrike, og skal erstattes med kjønnsnøytrale strekfigurer. Ifølge Elin Ødegård i Vegdirektoratet er de lettere å oppfatte i fart."

 

Er det dette femiradikale faenskapet, som kaliberet Elin Ødegård, det private næringsliv skal måtte slite med i sine styrer, i fremtiden?!

Hvorfor står ikke hennes kolleger opp og sier det som det er? "Dette har selvfølgelig ingenting med trafikksikkerhet å gjøre, og vil på ingen måte komme denne i favør - det har med den evigvarende femiradikale, psykopate kjønnspolitikken å gjøre! Men vi, Ødegårds kolleger, arbeider i offentlig etat, vi har aldri noensinne tjent en eneste ærlig krone, så vi har ingen forstand på hvordan behandle økonomi med varsomhet og fornuft. Der er nok av midler i statskassa, så vi skusler med skattebetalernes penger som vi vil. Derfor har vi ingen skrupler overfor slike tiltak, vi har ingen som helst økonomiske perspektiver - vi er alt i alt mennesker blottet for heder og ære. Det er helt iorden å bruke andres penger på slike prosjekter, og hva prosjekter angår - som anses som innenfor rimelighetens grenser - setter ikke engang fantasien slike. Vi er genuine hverdagspsykopater, i politisk-, filosofisk- og klinisk forstand! Og all den tid vi har flertallets støtte i ryggen, er vi ustoppelige!"

 

Hvor meget med skattepenger må jeg unndra for å gå klar enhver indirekte befatning med denne meningsløse, kostbare omlegging? (Og til venstresidens skrullinger; det er et retorisk spørsmål).

Endret av Innovation
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ble ikke dette presset fram i høst av en av de ekstreme kvinnegruppene? Syns jeg husker at saken har vært oppe før.

5485115[/snapback]

trur det var Ottar. skal prøve å finne en artikkel en plass, men telenor har litt problemer så får ikke opp google.com

 

er ganske sikker på at det var ottar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...