Gå til innhold

6101 med vidareføring frå Tele2? Dyrt\billig?


Zeph

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe ny telefon, og sidan eg har Tele2 kan eg kanskje kjøpe den på deiras nettbutikk og vidareføre abonnementet mitt, bindingstida er utgått.

 

Tenkte eg skulle sjå kva dette ville koste, og kom til første steg i handelen. Der kunne eg velge type abonnement (Mobil 45, Scratch og Mobil Pluss).

 

Prøvde meg på ein Nokia 6101 med Mobil 45 for å teste.

Prisen på telefonen blir 686,- og faste kostnader blir:

Jeg har et mobilnummer hos Tele2 og vil videreføre. (Faste kostnader: 1226.00)

Om eg har forstått rett er altså dei 1226 månadsavgift for abonnementet, så du vil ha fast avgift på (1226/12 =) 102,- kroner i månaden totalt.

 

Kjem det andre faste utgifter enn dei 102 med valgte abonnement? Får du framleis dei 49 kronene det kostar i månadsavgift for abonnementet så det blir 151,- i mnd?

 

Skulle eg velge Mobil Pluss som har 119,- kr i månadsavgift og faste kostnader på 1429, må du då betale 119 for månadsavgift i tillegg til 119 for abonnementet, som blir 238?

 

Blir forvirra av alt dette, så eg har tru på at det finnes folk på forumet som kan hjelpe meg litt.

 

Vil det svare seg å kjøpe gjennom vidareføring av Tele2-abonnement eller vil eg ikkje spare stort i forhold til å kjøpe kontant i butikk?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...