Efreet Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 (endret) Eg har mange film filer på PCen min. Og eg veit ikkje korleis eg skal identifisere kva fil format dei er i. "VirtualDubMod" sier: VirtualDub has detected an improper VBR audio encoding in the source ABI file (audio stream 1). The current preference is to rewrite the audio header with standard CBR values during processing for better compatibility. This may introduce up to 8ms of skew from the video stream. if this is unnacceptable, decompress the *entire* audio stream to an uncompressed WAV file and recompress with a constant bitrate encoder. (bitrate: 192 '+/- tegnet' 0.1 kbps) Do you still want to rewrite the header? Yes/no Trykker eg "yes" får eg: Couldn't locate decompressor for format "XVID" (unknown) VirtualDub required a video for windows (vfw) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by windows media player are not suitable. Only "direct stream copy" is available for this video. det betyr? Er fila XVID? Er det noko program som identifiserer kva filtype filene mine er? (eller noko instillingar eg kan endre). i windows. fil -> egenskaper så står det bare: filtype: video file. :S Eller har dere nokre andre løysingar på dette problemet? edit: Tok og søkte på ".avi" og fant nokre filer der. Eg får samme feilmeldingane. Er det fila som er noko gale med eller er det programmet? Takker for alle seriøse svar =) Endret 18. januar 2006 av Efreet
xanonymx Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Det er at du ikke har codec for xvid installert. Tror jeg.
Efreet Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Korleis har det seg at eg då kan sjå Xvid filmar? eller er dei ikkje xvid format? Kan du linka til ein god(?) Xvid Codec?
mandela Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 http://fileforum.betanews.com/detail/XviD/1093967609/1 du har kanskje bare ffdshow installert
mandela Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 sorry, du skal ha denne: http://www.koepi.org/XviD-1.1.0-30122005.exe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå