Gå til innhold

Blogg: En jomfru i nød (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som vil vite historien bak RP-karakteren min:

 

Jeg jobbet som en kriger for Scarlet Crusade før de ble helt gale. Samditig med at de ble korrupte så ble min hemmelige kjærlighet til min kvinnelige medkriger opdaget, og de så veldig ned på homofili..

Neste dag i felten ble vi begge lurt inn i et overfall og drept, nå er jeg tilbake som en "hevner" (derfor rogue og ikke warrior) og kjærsten min som en mage. Vi skal drepe Mograin (feilstavet?) om det er det siste vi gjør. :)

 

Så, jeg anbefaler alle som har "mistet lysten" til å lage en RP-karakter og gjenoppleve eventyrene med om mulig enda større innlevelse.

)

5468159[/snapback]

 

 

høres ut som en gøyal character å spille, men for meg faller det liksom litt mellom to stoler. Det er 10X mer gøy å spille skikkelig rpg istedet da..

Lenke til kommentar

:!:

 

Meget godt skrevet artikkel. Høres ut som en typisk oppskrift i de aller fleste MMO spill, totalt nybegynner og ingen anelse om hvor, hva og hvem du skal forholde deg til.

 

- Trenger du hjelp?

 

"Neida, dette går så fint så. Jeg bare venter på at de skal bite i sverdet mitt slik at jeg kan gi dem treflis i munnen", var det svaret jeg hadde mest lyst til å gi. To bjørner står klare til å spise meg opp, og jeg står her i en lang underbukse med et lekesverd og et gammelt, beinløst kjøkkenbord i en kamp for mitt liv. Hallo? Selvfølgelig trenger jeg hjelp!

 

Gull :D

Lenke til kommentar
:!:

 

Meget godt skrevet artikkel. Høres ut som en typisk oppskrift i de aller fleste MMO spill, totalt nybegynner og ingen anelse om hvor, hva og hvem du skal forholde deg til.

 

- Trenger du hjelp?

 

"Neida, dette går så fint så. Jeg bare venter på at de skal bite i sverdet mitt slik at jeg kan gi dem treflis i munnen", var det svaret jeg hadde mest lyst til å gi. To bjørner står klare til å spise meg opp, og jeg står her i en lang underbukse med et lekesverd og et gammelt, beinløst kjøkkenbord i en kamp for mitt liv. Hallo? Selvfølgelig trenger jeg hjelp!

 

Gull :D

5472477[/snapback]

 

Svært svært enig ;) Dette var skrevet med iver og følelser :p

 

- Du er irriterende hyggelig, vet du det? :)

 

- Og du er n00b :p

Lenke til kommentar

ja, jeg kjøpte wow i går, etter ca. et år med masing fra en kompis.

han ble så glad at han kom på besøk for å vise meg hva jeg skulle gjøre og laste ned noen moder som gjør det lettere å spille.

 

så dro han hjem og lagde en ny karakter og vi tuslet gjennom nå kledde daler...

 

er litt usikker på hva jeg egentlig snys om spiller, virker ikke som et ekte rpg. mer et fantasy spill der man skal lete etter skatter, blir mye hack & slash..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Husker da jeg startet opp for første gang, en kamerat laget seg en ny character og skulle hjelpe meg i begynnelsen. Han ble etterhvert litt lei av at jeg måtte snuse rundt hvert tre, lese alle quests og fant ingenting. Synes heller ikke at det var stas da jeg hele tiden "SE! 35 i dmg. kom som store tall på skjermen, det må ha vært någe bra!"

 

Er desverre ikke lik morsomt å starte ny char nå på samme plass. Hadde håpet på samme spenningen og den der "wooow, jeg dinga! nå får jeg sikkert noe sykt bra/kult"

 

Har startet med en warrior etterhvert, må si at det er skikkelig morsomt. "Me Hulc, me smash. u die". kan ikke være smartere enn det, springer rundt å hogger på det som beveger seg. hihi...

 

Ufattelig morsom lesing forresten, lo så jeg grein på den andre bloggen din =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...