Gå til innhold

professions til rogue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vill egentlig anbefalt Herbalism (gather skills) og en valgfri annen skill.

Grunnen til at jeg sier herbalism er at når du begynner å lage poisons så kommer du til å trenge noen blomster som koster ganske mye (iallefall på min server) og da er det lurt å ha samla dem gjennom levlene :) selv har jeg bare en lvl 18 rogue som er min alt.

Skrevet

Professions er valgfritt, og går etter hva du vil med characteren.

Jeg hadde blacksmithing (Weaponsmith) men det ble for nytteløst siden det dropper noe bedre neste dag osv. Da byttet jeg til Engineering, og gjør nytte for meg ved å battleresse, hvis nødvendig, med Cables. Det er også en drøss med artige ting som kommer med engineering. Vil du gjøre noe morsomt i en gruppe, så krymper du bossen med en Shrink Ray f.eks. Eller så sender du en Discombobulator Ray på en horde/alliance i BG, så er målet ditt plutselig en leper gnom.

Alch/Herb er en god combo da herbs er forsåvidt lette å finne hvis du vet hvor de er. En kan også tjene vanvittig med penger på AH ved å selge Swiftness Potions, Agility Potions, Flasks og Fire Resistance Potions.

Lykke til med valget ditt!

Skrevet

Eneste man har en viss nytte av som rogue - om du bare tenker nytteverdien til klassen din blir da herb/alch - Herbalism for å få fadeleaf / swiftthistle - herbalism til å lage pots for å booste litt stats.

Selv har jeg Eng/Ench for tiden, men tror jeg har hatt alt på 300 untatt blacksmithing.

Skrevet

Herbalism er ikke så dumt, nei, det er mye penger i de assorterte blomstene. Selv gikk jeg for engineering/mining, det er utrolig mange trinkets som kommer godt med både i PvP og i instancer.

Crafting-professions er som oftest ikke noe voldsomt mye penger i, med mindre du går skikkelig til verks og får tak i über-oppskrifter (Crusader, Lionheart, Stronghold, +22 int, etc.). Utstyr samler du mats til selv, og får andre til å lage.

Skrevet

Har en lvl 24 human rogue, og der startet jeg med leatherworking/skinning.

Men pengegrisk som jeg er, tenkte jeg å satse på å ha skinning og mining. Dette har funket bra, og jeg kan sende penger, lær og metaller til mine andre chars.

Men det er ditt valg :) lykke til med det

Skrevet

Elsker engineering, mind controll, catseye goggles, rocket boots, net-o-matic, bomber... listen er lang :love:

Dessuten har jeg en level 60 warrior alt med herb/alch som samler urter til meg :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...