RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Dedication gjorde nok ett stort framskritt i bwl i går kveld. jaja not the big thing,,, for oss var det det, tenker dem fleste som har hoppa litt i bwl syns det er stort og ta ned bossene for første gang.. Broodlord Lashlayer var våres lille leke kamerat i hele 2 dager før han gikk ned.. morsom men lang fight, gikk som en lek egentlig når vi først hadde taktikken inne,, Film fra hele fighten: Broodlord going down Loot finner dere her: Loot
Dʋgɢtung Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Gratulerer! Selv om kanskje det hadde vært like greit å poste det her; http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=452304
Zindex Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL
RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL 5457159[/snapback] gratz til deg
Bredoc Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Gratz til dere alle sammen :=) Følsen av å ta ned en ny boss er noe av det beste i wow. Lykke til videre !
RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 takker så mye. beste følelsen er når hele teamet arbeider perfekt sammen og man oppnår det man ønsker
AnVli..p4 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 vi tok ham igår for første gang.. 3'rd forsøk.. mobsa før ham er verre.. droppa samme skoa men warrior trinketen..
royale Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL 5457159[/snapback] What? Ascension på Drak'Thul?
JPNord Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL 5457159[/snapback] 1 uke? Trodde dere tok Razorgore lenge før jul jeg da? Eller tar jeg feil?
chokke Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL 5457159[/snapback] 1 uke? Trodde dere tok Razorgore lenge før jul jeg da? Eller tar jeg feil? 5460531[/snapback] kanskje 1 uke /played?
Aasgaard Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ascension på Silvermoon. Guilden er under 2 måneder gammel. Vi tok Razorgore en gang før jul, det stemmer, en gang vi tok en tur innom BWL bare for moro i forbindelse med MC. Men så tok vi juleferie, startet skikkelig og tok Vael for første gang for omtrent to uker siden. Nefarion døde i går, førse dag vi prøvde ham, på fjerde forsøk. Etter at vi dagen før drepte Ebonroc, Flaegore og Chromaggus for første gang. Så jo, tror vi bør ha lov til å si oss rimelig fornøyd med progresjonen. Spesielt med tanke på at vi gjorde alt sammen uten full raidgruppe. Vil være en liten men god guild. Har 37 kontoer i guilden totalt nå. http://ascension.pandemic.nl - Hvis noen føler for å ta en titt
Sponis Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Shiat, det var da voldsomt så effektive dere var. ;O
JPNord Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Ascension på Silvermoon. Guilden er under 2 måneder gammel. Vi tok Razorgore en gang før jul, det stemmer, en gang vi tok en tur innom BWL bare for moro i forbindelse med MC. Men så tok vi juleferie, startet skikkelig og tok Vael for første gang for omtrent to uker siden. Nefarion døde i går, førse dag vi prøvde ham, på fjerde forsøk. Etter at vi dagen før drepte Ebonroc, Flaegore og Chromaggus for første gang. Så jo, tror vi bør ha lov til å si oss rimelig fornøyd med progresjonen. Spesielt med tanke på at vi gjorde alt sammen uten full raidgruppe. Vil være en liten men god guild. Har 37 kontoer i guilden totalt nå. http://ascension.pandemic.nl - Hvis noen føler for å ta en titt 5460958[/snapback] Javel okay, da hadde jeg litt rett da Ascension virker som en flott og effektiv guild det, med mange som har erfaring fra før av. Imponerende likevel
Omar Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Kjedelig å bruke 1 uke på bwl, når det kan gjøres på en kveld.... Uansett, å bruke 1 uke på hele bwl første gang er jo ikke no prob. Gutta er jo alliance!
Plomma2 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Kjedelig å bruke 1 uke på bwl, når det kan gjøres på en kveld.... Uansett, å bruke 1 uke på hele bwl første gang er jo ikke no prob. Gutta er jo alliance! 5462581[/snapback] .. Said the shaman. Stop the whine please.
uberhunter Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 I går natt drepte også C O R E Nefarian for første gang! Tok oss en del tid før vi fikk drept broodlord (en måned fra razorgore-broodlord), men etter vi drepte han tok vi Firemaw, Ebonroc og Flamegor for første gang på en dag. Deretter tok vi Chromaggus etter 6 forsøk, så videre til nefarian. Deretter hadde vi 2 hele dager hvor vi prøvde oss på nefarian, så tok vi han på fjerde forsøk den siste dagen
OscarWoHA Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Kjedelig å bruke 1 uke på bwl, når det kan gjøres på en kveld.... Uansett, å bruke 1 uke på hele bwl første gang er jo ikke no prob. Gutta er jo alliance! .. Said the shaman. Stop the whine please. lmaohoovercraft Grats Dedication, så får vi andre slutte å kidnappe andres tråder
Rata101 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Grats til Dedication & Ascenscion, dere lever opp til guild navnene deres EDIT: Grats til C O R E også. Er det noen i ascension som har erfaring med BWL fra før, eller gjør alle den fra 'scratch'? Veldig kjapt tatt uansett. Skal begynne med BWL nå vi også. Gleder meg. Endret 19. januar 2006 av Rata101
holst84 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 uberhunter, hvordan server er dere på? 5464246[/snapback] Sjekk siggen hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå