Gå til innhold

Enda litt skryt fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dedication gjorde nok ett stort framskritt i bwl i går kveld. jaja not the big thing,,, for oss var det det, tenker dem fleste som har hoppa litt i bwl syns det er stort og ta ned bossene for første gang.. Broodlord Lashlayer var våres lille leke kamerat i hele 2 dager før han gikk ned.. morsom men lang fight, gikk som en lek egentlig når vi først hadde taktikken inne,,

Film fra hele fighten: Broodlord going down

Loot finner dere her: Loot

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL :)

5457159[/snapback]

What? Ascension på Drak'Thul?

Skrevet
Jeg vil også skrøyte. I går kveld tok jeg og guilden Ascension ned Nefarian. Vi brukte kun 1 uke på hele BWL :)

5457159[/snapback]

1 uke? Trodde dere tok Razorgore lenge før jul jeg da? :innocent:

Eller tar jeg feil? :dontgetit:

Skrevet

5457159[/snapback]

1 uke? Trodde dere tok Razorgore lenge før jul jeg da? :innocent:

Eller tar jeg feil? :dontgetit:

5460531[/snapback]

kanskje 1 uke /played? :)

Skrevet

Ascension på Silvermoon. Guilden er under 2 måneder gammel. Vi tok Razorgore en gang før jul, det stemmer, en gang vi tok en tur innom BWL bare for moro i forbindelse med MC. Men så tok vi juleferie, startet skikkelig og tok Vael for første gang for omtrent to uker siden. Nefarion døde i går, førse dag vi prøvde ham, på fjerde forsøk. Etter at vi dagen før drepte Ebonroc, Flaegore og Chromaggus for første gang.

Så jo, tror vi bør ha lov til å si oss rimelig fornøyd med progresjonen. Spesielt med tanke på at vi gjorde alt sammen uten full raidgruppe. Vil være en liten men god guild. Har 37 kontoer i guilden totalt nå. :)

http://ascension.pandemic.nl - Hvis noen føler for å ta en titt :)

Skrevet
Ascension på Silvermoon. Guilden er under 2 måneder gammel. Vi tok Razorgore en gang før jul, det stemmer, en gang vi tok en tur innom BWL bare for moro i forbindelse med MC. Men så tok vi juleferie, startet skikkelig og tok Vael for første gang for omtrent to uker siden. Nefarion døde i går, førse dag vi prøvde ham, på fjerde forsøk. Etter at vi dagen før drepte Ebonroc, Flaegore og Chromaggus for første gang.

Så jo, tror vi bør ha lov til å si oss rimelig fornøyd med progresjonen. Spesielt med tanke på at vi gjorde alt sammen uten full raidgruppe. Vil være en liten men god guild. Har 37 kontoer i guilden totalt nå. :)

http://ascension.pandemic.nl - Hvis noen føler for å ta en titt :)

5460958[/snapback]

Javel okay, da hadde jeg litt rett da ;) Ascension virker som en flott og effektiv guild det, med mange som har erfaring fra før av. Imponerende likevel :thumbup:

Skrevet

Kjedelig å bruke 1 uke på bwl, når det kan gjøres på en kveld....

Uansett, å bruke 1 uke på hele bwl første gang er jo ikke no prob. Gutta er jo alliance!

Skrevet

Uansett, å bruke 1 uke på hele bwl første gang er jo ikke no prob. Gutta er jo alliance!

5462581[/snapback]

.. Said the shaman.

Stop the whine please.

Skrevet

I går natt drepte også C O R E Nefarian for første gang! Tok oss en del tid før vi fikk drept broodlord (en måned fra razorgore-broodlord), men etter vi drepte han tok vi Firemaw, Ebonroc og Flamegor for første gang på en dag. Deretter tok vi Chromaggus etter 6 forsøk, så videre til nefarian.

Deretter hadde vi 2 hele dager hvor vi prøvde oss på nefarian, så tok vi han på fjerde forsøk den siste dagen :)

Skrevet

.. Said the shaman.

Stop the whine please.

lmaohoovercraft

Grats Dedication, så får vi andre slutte å kidnappe andres tråder ;)

Skrevet (endret)

Grats til Dedication & Ascenscion, dere lever opp til guild navnene deres :p

EDIT: Grats til C O R E også.

Er det noen i ascension som har erfaring med BWL fra før, eller gjør alle den fra 'scratch'? Veldig kjapt tatt uansett.

Skal begynne med BWL nå vi også. Gleder meg.

Endret av Rata101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...