Gå til innhold

Post dine 3DMark06 resultater her. Les Første post


Anbefalte innlegg

sliter litt med aa faa en bra klokk paa cpu.psuen som er skyldig.

men her er den.

nosto - 11005 3DMarks06 - ati 1900xtx cf @ 680/1500 luft - Intel Conroe E6600 @ 3.4GHz,vann - 2 GB RAM - , ingen vmods

6619471[/snapback]

 

Ja uff, er så fært med bare 3000 i cpu score! :tease: Hva slags psu er det om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sliter litt med aa faa en bra klokk paa cpu.psuen som er skyldig

nosto - 11005 3DMarks06 - ati 1900xtx cf @ 680/1500 luft - Intel Conroe E6600 @ 3.4GHz,vann - 2 GB RAM - , ingen vmods.

cpuen klarer fint 3.7ghz+ med ett kort i3dmark06.surt

6619471[/snapback]

 

Hva slags hovedkort kjører du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jippi :) Da har jeg noe å se frem til når jeg får DFI nF590 SLi Intel-ed. kommer i posten!

6621862[/snapback]

 

Og det betyr altså at du skal bruke ett nForce hk til Conroe? :no:

Vel.. dersom du ikke skal klokke (CPU) så vil det kanskje fungere greit nok.

Jeg blir overrasket dersom disse nye nForce chipset viser seg å være like klokkbare som hk basert på i975x (og p965).

 

PS og edit:

Hk'et er ikke engang nevnt på DFI's websider? :hmm:

Og dette er vel hva du kan forvente.., men lykke til.. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jippi :) Da har jeg noe å se frem til når jeg får DFI nF590 SLi Intel-ed. kommer i posten!

6621862[/snapback]

 

Og det betyr altså at du skal bruke ett nForce hk til Conroe? :no:

Vel.. dersom du ikke skal klokke (CPU) så vil det kanskje fungere greit nok.

Jeg blir overrasket dersom disse nye nForce chipset viser seg å være like klokkbare som hk basert på i975x (og p965).

 

PS og edit:

Hk'et er ikke engang nevnt på DFI's websider? :hmm:

Og dette er vel hva du kan forvente.., men lykke til.. :)

6622306[/snapback]

 

Jeg skal bruke nForce til Conroe, er så forelska i DFI-kortet mitt, så jeg må gi de ett forsøk. Har ett Asus-kort i tilfelle da ;)

 

Til din PS og edit: Det er ikke nevnt på DFIs hjemmesider av den enkle grunn at det ikke er lansert enda. Og om det er hva en kan forvente er jeg ikke helt sikker på, det er stor forskjell fra leverandør til leverandør. Foxconn og DFI pleier å være litt "over the top" kontra de andre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

@oysfaerg:

At du liker DFI skjønner jeg godt...

Anskaffet mitt første DFI hk til min ene X2 system(Infinity RS482). Selv om det er m/atx både klokker det.. og yter knallbra.. :thumbup:

Så jeg håper at DFI får til noe bra for Intel LGA775 / Conroe...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

jeg har lagt merke til at det er mange som sverger til DFI,og til dere som har erfaringer med det,hva er det som gjør de hk så bra? jeg spør bare av ren nysgjerrighet da jeg sjøl har lyst å prøve ved neste oppgradering. Har kun erfaringer med Abit og Asus. Og forandring fryder heter det jo.

Lenke til kommentar

DFI skal klare høye FSB samt at man kan stille volten ganske høyt og fremdeles ha stabilitet.

 

Tar jeg feil ?

 

 

 

 

Så på den linken til XS og der var det noen som sa at man kunne bruke SLI på RD600 kort når de kommer ..

Går det ann ?

 

Edit: Rettet BFI til DFI :blush:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Spellbound: Hva gjør DFI bra?

 

Tja, hva skal jeg si? Det er ett entusiastkort som lar deg gjøre omtrent hva du vil med det uten å måtte modde noe som helst omtrent. Det finnes BIOSer for alt, du kan stille VDIMM til 4V+, VCore skyøyt og alle features ligger klart :) FSB er en drøm å stille på og stabiliteten er upåklagelig.

Lenke til kommentar

dfi er ett entusiast hovedkort som lar deg tweake alt du vil, og setter ikke teite grenser på ting(slik som vcore grensa til asus)

 

ett annet alternativ er noen sapphire kort. A9rx480 og 580 crossfire kortet som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, men sistnevnte trenger man en ati bios til.

Lenke til kommentar

Da får jeg vel lage en liten sneak-peak på det midlertidige oppsettet mitt :)

 

AMD FX-62 AM2

ASUS M2N32SLI-Deluxe

Corsair XMS6400 C4 EPP

WD RaptorX 150GB

 

Her er noen bilder av "bygget" som det ligger på gulvet nå, regner med å ha det ferdig i kveld.

 

post-4066-1154976827_thumb.jpg

 

 

Rimelig "toyt as a toyger" dette her ja:

post-4066-1154976844_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Rimelig "toyt as a toyger" dette her ja:

 

6630070[/snapback]

 

Næh var jo god plass der....

6630125[/snapback]

 

Hah! Masse plass der ja... Prøv å montere "custom" vannkjøling i ett HTPC-kabinett m/nødv. vifter.. Da blir det fort trangt.. :)

post-40756-1154982028_thumb.jpg

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Ikke mer enn 10275?? Jeg får jo det samme med FX-62'n min @ 3,12 med ett single GX2-kort??

6677359[/snapback]

 

Oi sier du det ja. I såfall veldig bra til å være AMD.

Bruker et singel kort her også. Hva får du i CPU score da?

6677415[/snapback]

 

Tror han lå ca. rundt 2340 i CPU score.

 

EDIT: feil :p

 

EDIT 2: Ser ut som Oysfaerg får en mye bedre score enn deg på SM 2.0 scoren i forhold til S.M 3.0 scoren :hmm:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...